Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Nowy mobilny CRM

Przedstawiamy nowy mobilny CRM Bitrix24, który zawiera prawie wszystkie funkcje internetowej wersji CRM.

Mobilny CRM jest przydatny dla menedżerów, którzy muszą stale monitorować procesy pracy, a także dla pracowników, którzy nie mają dostępu do komputerów.


Narzędzia mobilnego CRM

W mobilnym CRM możesz wykonywać większość codziennych operacji.

Obecnie zmiany dotyczą tylko deali, ale wciąż pracujemy nad aktualizacjami innych elementów CRM.

check Dostępne działania w mobilnym CRM:

  • twórz i edytuj elementy CRM;
  • planuj aktywności;
  • komunikuj się z klientami itp.

Ponadto w aplikacji mobilnej dostępne są nowe narzędzia:

Jednak niektóre działania można wykonać tylko w pełnej wersji Bitrix24. Wynika to ze stosunkowo małego rozmiaru ekranu telefonu lub tabletu.

crossDziałania, które dostępne są tylko w pełnej wersji CRM:

  • tworzenie i konfigurowanie pól niestandardowych;
  • edyсja uprawnień dostępu;
  • wyszukiwanie elementów CRM według wartości określonego pola itp.

Działania podstawowe

Istnieje kilka podstawowych działań do pracy z mobilnym CRM:

Tworzenie deali

right_arrow.jpg Aby utworzyć nowy deal, kliknij + i wybierz Deal. Wypełnij pola.

right_arrow.jpgW sekcji Produkty kliknij + i wyszukaj lub utwórz produkty.

Wyszukiwanie deali

right_arrow.jpg Aby wyszukać deal, kliknij ikonę lupy. Możesz wprowadzić nazwę deala lub wartość innego pola, na przykład nazwę firmy.

right_arrow.jpg Aby filtrować deale według określonego etapu, kliknij Wszystkie etapy i wybierz potrzebny etap.

Tworzenie aktywności

right_arrow.jpgW formularzu deala otwórz sekcję Oś czasu. Zawiera pełną historię komunikacji z klientem, powiadomienia systemowy i komentarze.

right_arrow.jpg Aby zaplanować nową aktywność, kliknij +. Podaj tekst aktywności i termin.

Zmiana etapów i lejków

right_arrow.jpg Aby przełączać się między różnymi lejkami, kliknij ikonę lejka.

right_arrow.jpg Aby przenieść deal do innego etapu, kliknij aktualny etap deala i wybierz potrzebny z listy.

right_arrow.jpg Aby przenieść deal do innego lejka, otwórz formularz deala> kliknij menu działań> wybierz opcję Zmień lejek.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Inteligentne procesy w aplikacji mobilnej Bitrix24 Utwórz ofertę w aplikacji mobilnej CRM w aplikacji mobilnej Bitrix24