Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Nowe narzędzia w mobilnym CRM

Mobilny CRM został zaktualizowany i teraz zawiera więcej przydatnych narzędzi wersji komputerowej.

Ponadto w aplikacji mobilnej dostępne są artykuły Wsparcia24, które pomogą Ci się dowiedzieć, jak korzystać z nowych narzędzi.


Pracuj z leadami, ofertami i fakturami

Oprócz deali możesz tworzyć leady, oferty i faktury oraz zarządzać nimi w mobilnym CRM. Wypełnij formularz elementu CRM, dodaj produkty i śledź aktywności CRM na osi czasu.

Czytaj więcej:


Przełącz tryb CRM

Teraz możesz zdecydować, jak pracować z klientami w CRM i wybrać tryb CRM (prosty lub klasyczny) bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

Czytaj więcej: Zmień tryb CRM.

Twórz elementy CRM na podstawie innych elementów CRM

W CRM możesz utworzyć jeden element na podstawie innego, na przykład Deal na podstawie Leadu lub Ofertę na podstawie Deala.

Czytaj więcej: Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu.

Twórz dokumenty w mobilnym CRM

Teraz możesz wygenerować dokument i wysłać go do klienta bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Oszczędzaj czas i twórz dokumenty podczas spotkań z klientami, nawet będąc poza biurem.

Czytaj więcej: Dokumenty w mobilnym CRM.

Zaproś klienta na czat Telegram

Teraz możesz połączyć Telegram z Bitrix24 bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Wyślij swojemu klientowi SMS-a z linkiem do bota Telegram i kontynuuj rozmowę na czacie. Historia komunikacji zostanie zapisana w odpowiednim formularzu elementu CRM.

Czytaj więcej: Zaproś klienta na czat Telegram.

Poczta internetowa w aplikacji mobilnej

W Bitrix24 możesz komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio z mobilnego CRM. Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu elementu CRM.

Czytaj więcej: Poczta internetowa w aplikacji mobilnej.

Proactive CRM w aplikacji mobilnej

Proactive CRM to nowa koncepcja pracy w CRM. Teraz CRM pomaga zaplanować pracę z klientem i na czas przypomina o tym, co należy zrobić.

Czytaj więcej: Proactive CRM w aplikacji mobilnej.

Odbierz płatność w formularzu deala

CRM.Płatności to narzędzie do sprzedaży online, za pomocą którego możesz przyjmować płatności bezpośrednio w formularzu deala. Procedura jest następująca: wysyłasz klientowi SMS-a z linkiem do strony zamówienia > klient klika link i wybiera wygodny sposób płatności.

Czytaj więcej: Jak odbierać płatności w mobilnym CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Aplikacja mobilna Bitrix24 w Huawei AppGallery Aplikacja mobilna: przegląd Zmierz poziom stresu Aktualizacje Bitrix24: Aktualności i aplikacja mobilna Mobilna wersja stron internetowych Aktualizacja aplikacji mobilnej Bitrix24