Mobilny CRM został zaktualizowany i teraz zawiera więcej przydatnych narzędzi wersji komputerowej.
Ponadto w aplikacji mobilnej dostępne są artykuły Wsparcia24, które pomogą Ci się dowiedzieć, jak korzystać z nowych narzędzi.
Pracuj z leadami, ofertami i fakturami
Oprócz deali możesz tworzyć leady, oferty i faktury oraz zarządzać nimi w mobilnym CRM. Wypełnij formularz elementu CRM, dodaj produkty i śledź aktywności CRM na osi czasu.
Czytaj więcej:
Przełącz tryb CRM
Teraz możesz zdecydować, jak pracować z klientami w CRM i wybrać tryb CRM (prosty lub klasyczny) bezpośrednio w aplikacji mobilnej.
Twórz elementy CRM na podstawie innych elementów CRM
W CRM możesz utworzyć jeden element na podstawie innego, na przykład Deal na podstawie Leadu lub Ofertę na podstawie Deala.
Twórz dokumenty w mobilnym CRM
Teraz możesz wygenerować dokument i wysłać go do klienta bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Oszczędzaj czas i twórz dokumenty podczas spotkań z klientami, nawet będąc poza biurem.
Zaproś klienta na czat Telegram
Teraz możesz połączyć Telegram z Bitrix24 bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Wyślij swojemu klientowi SMS-a z linkiem do bota Telegram i kontynuuj rozmowę na czacie. Historia komunikacji zostanie zapisana w odpowiednim formularzu elementu CRM.
Poczta internetowa w aplikacji mobilnej
W Bitrix24 możesz komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio z mobilnego CRM. Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu elementu CRM.
Proactive CRM w aplikacji mobilnej
Proactive CRM to nowa koncepcja pracy w CRM. Teraz CRM pomaga zaplanować pracę z klientem i na czas przypomina o tym, co należy zrobić.
Odbierz płatność w formularzu deala
CRM.Płatności to narzędzie do sprzedaży online, za pomocą którego możesz przyjmować płatności bezpośrednio w formularzu deala. Procedura jest następująca: wysyłasz klientowi SMS-a z linkiem do strony zamówienia > klient klika link i wybiera wygodny sposób płatności.