Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Liczniki w CRM

Liczniki w CRM służą jako przypomnienia o aktywnościach wymagających Twojej uwagi. Dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o bieżących aktywnościach i tych, które można przełożyć na jutro.

Dowiedz się więcej o licznikach i aktywności w CRM:

Bitrix24 CRM ma dwa główne typy liczników: Przychodzące i Planowane.

Jeśli chcesz zobaczyć aktywności innych pracowników, kliknij sekcję Więcej obok liczników.


Planowane aktywności

Licznik Planowane pokazuje elementy CRM, które mają zaległe lub pilne aktywności z terminem krótszym niż 15 minut. Czas ten można dostosować. Licznik wyświetla liczbę aktywności w elemencie CRM. Na przykład, jeśli masz 3 deala i każdy ma 2 aktywności, licznik wyświetli wartość 6.
Jak działają liczniki w aktywnościach CRM
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach

Widok Aktywności ma dwie kolumny, które mogą zawierać elementy CRM z licznika Planowane:

  • Po terminie: termin wykonania aktywności upłynął wczoraj lub wcześniej.
  • Dzisiaj: termin aktywności upłynął dzisiaj.
Jak pracować w widoku Aktywności

Przychodzące liczniki

Liczniki pokazują nieprzetworzone aktywności:

  • połączenie przychodzące lub nieodebrane
  • przychodząca wiadomość e-mail
  • wiadomość przychodząca na czacie z klientem
  • płatność za zamówienie
  • nowy komentarz w zadaniu: zobaczysz licznik, jeśli jesteś odpowiedzialny za element, z którym powiązane jest zadanie.

Logika przetwarzania połączeń w CRM
Logika przetwarzania otwartych kanałów w CRM


Liczniki innych pracowników

Liczniki te pokazują aktywności przychodzące i zaległe innych pracowników. Są widoczne tylko dla użytkowników mających dostęp do elementów CRM innych pracowników.
Uprawnienia dostępu do CRM


W skrócie
  • Liczniki to przypomnienia o aktywnościach w CRM. Pokazują liczbę aktywności wymagających Twojej uwagi.
  • Istnieją dwa główne typy liczników: Przychodzące i Planowane.
  • Licznik Planowane pokazuje elementy CRM, które mają zaległe lub pilne aktywności z terminem krótszym niż 15 minut.
  • Licznik Przychodzące pokazują nieprzetworzone aktywności przychodzące. Na przykład połączenie przychodzące lub nieodebrane, e-mail, czat z klientem, płatność za zamówienie lub komentarz w powiązanym zadaniu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo