Bitrix24Care

Czym jest Bitrix24.Sign

Współczesny biznes opiera się na szybkości i mobilności. Klienci są przyzwyczajeni do szybkiej obsługi i oczekują takiej samej szybkości i wygody od wszystkich firm. Rozumiemy te wyzwania i przygotowaliśmy rozwiązanie, które sprawi, że podpisywanie dokumentów w Bitrix24 będzie tak szybkie, proste i wygodne, jak to tylko możliwe.

Bitrix24.Sign to nowe narzędzie, które pozwala wysłać klientowi dokumenty do podpisu w ciągu kilku minut.


Zalety Bitrix24.Sign

crossNie ma potrzeby wysyłania fizycznych dokumentów przesyłką kurierską.

crossNie musisz niczego uzupełniać ręcznie. Wszystkie informacje o Twojej firmie i kliencie są pobierane z CRM.

crossTwoi klienci nie muszą używać Bitrix24 do podpisywania dokumentów.


checkMożesz wysłać dokument do podpisu SMS-em lub e-mailem.

checkMożesz wysłać dokument do podpisu bezpośrednio z formularza deala w CRM.

checkW lejku możesz zobaczyć, na jakim etapie jest każdy dokument.

checkMożesz zautomatyzować proces wysyłania dokumentów do podpisu.

checkMożesz upewnić się, że klient nie edytował dokumentu przed podpisaniem.

checkLiczba dokumentów jest nieograniczona nawet w planie Free.


Jak rozpocząć korzystanie z Bitrix24.Sign

Uwaga!

Bitrix24.Sign jest podpisem elektronicznym (nie podpisem cyfrowym). Zapewnia skuteczny, prawnie wiążący sposób uzyskania i wyrażenia zgody lub zatwierdzenia dokumentu cyfrowego.

Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest zawarcie z klientem specjalnej umowy na użycie podpisu elektronicznego przed skorzystaniem z funkcji.

Upewnij się, że korzystanie z narzędzia nie jest sprzeczne z ustawodawstwem i przepisami obowiązującymi w Twoim kraju.

Podpisy elektroniczne mogą nie być odpowiednie dla wszystkich dokumentów. Zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z właściwego źródła przed użyciem podpisu elektronicznego.

Wykonaj trzy proste kroki, aby przygotować i podpisać dokumenty:

  • Utwórz dokument lub wybierz już utworzony dokument.
  • Podpisz dokument.
  • Wyślij dokument do podpisu do klienta.

Przygotowaliśmy szczegółowy opis powyższych kroków, abyś mógł jak najszybciej rozpocząć korzystanie z nowego narzędzia. Zalecamy również wysłanie każdemu klientowi instrukcji, jak podpisać dokument.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo