Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do Bitrix24.Sign

Uwaga!

Bitrix24.Sign jest podpisem elektronicznym (nie podpisem cyfrowym). Zapewnia skuteczny, prawnie wiążący sposób uzyskania i wyrażenia zgody lub zatwierdzenia dokumentu cyfrowego.

Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest zawarcie z klientem specjalnej umowy na użycie podpisu elektronicznego przed skorzystaniem z funkcji.

Upewnij się, że korzystanie z narzędzia nie jest sprzeczne z ustawodawstwem i przepisami obowiązującymi w Twoim kraju.

Podpisy elektroniczne mogą nie być odpowiednie dla wszystkich dokumentów. Zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z właściwego źródła przed użyciem podpisu elektronicznego.


W sekcji Bitrix24.Sign możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do dokumentów elektronicznych firmy.

Sekcja Uprawnienia dostępu zawiera kilka kategorii, dla których możesz ustawić uprawnienia.

  • Strony podpisujące - uprawnienia do tworzenia, wykorzystywania, modyfikowania i usuwania kontaktów z sekcji Bitrix24.Sign> Kontakty;
  • Dokumenty do podpisu - uprawnienia do tworzenia, przeglądania, modyfikowania i usuwania dokumentów;
  • Mój magazyn - dostęp do sekcji Mój magazyn oraz do wszystkich podpisanych dokumentów przechowywanych w tej sekcji;
  • Szablony dokumentów - dostęp do szablonów dokumentów;
  • Uprawnienia dostępu - dostęp do możliwości konfiguracji uprawnień dostępu.

Uprawnienia dostępu w kategorii Strony podpisujące zapewniają dostęp do oddzielnej listy kontaktów. Kontakty tego typu służą do podpisywania dokumentów i mogą być również wykorzystywane jako proste kontakty w CRM.

W sekcji Uprawnienia dostępu możesz określić dostęp dla różnych kategorii użytkowników. Domyślnie sekcja ma 2 role: Pracownik i Kierownik.

Dodaj nieograniczoną liczbę nowych ról, które można edytować i kopiować.

Podczas kopiowania istniejącej roli wszystkie ustawienia uprawnień dostępu zostaną zapisane automatycznie.

W razie potrzeby edytuj ustawienia skopiowanej roli.

Możesz konfigurować uprawnienia dostępu do dokumentów i kontaktów w zależności od pozycji pracownika w strukturze firmy.

Poziomy dostępu do dokumentów

  • Brak dostępu - brak uprawnień dostępu do odczytu, edycji, dodawania lub usuwania dokumentów;
  • Wszystkie pozycje - dostęo do mogą przeglądania wszystkich dokumentów w sekcji;
  • Wyłącznie osobiste - pracownik widzi tylko te dokumenty, które wysłał do podpisania;
  • Własne i działu - pracownik może zobaczyć dokumenty, za które odpowiada, a także dokumenty pracowników z jego działu;
  • Własne, działu, poddziału - pracownik może zobaczyć dokumenty, za które odpowiada, a także dokumenty pracowników z jego działu i poddziałów;
  • Wszystkie pozycje publiczne - pracownik widzi wszystkie dokumenty, które nie są zablokowane ustawieniami innych pracowników na koncie.

W sekcji Pracownicy i działy możesz wybrać konkretnego użytkownika lub cały dział i skonfigurować odpowiednie uprawnienia dostępu. Nie zapomnij zapisać zmian.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo