Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Sekcja Kontakty w Bitrix24.Sign

Użytkownicy, którzy pracują z dokumentami i podpisują je, muszą mieć pod ręką bazę kontaktów partnerów, klientów, dostawców i innych kontrahentów.

Możesz znaleźć kontakty osób podpisujących w sekcji Bitrix24.Sign> Kontakty. Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje o Twoich klientach, partnerach i dostawcach.

Wszyscy pracownicy mają dostęp do sekcji Bitrix24.Sign> Kontakty, nawet jeśli nie mają uprawnień dostępu do sekcji CRM.

Pamiętaj, że kontakty z tego katalogu są również dostępne w CRM.


Jak utworzyć kontakt w Bitrix24.Sign

Możesz utworzyć nowe kontakty w sekcji Bitrix24.Sign w sekcji Kontakty lub Dokumenty.


Utwórz kontakt w sekcji Kontakty

W sekcji Bitrix24.Sign> Kontakty możesz tworzyć kontakty i edytować istniejące, a także edytować ustawienia pól w formularzu kontaktu.

Kliknij przycisk Utwórz, aby dodać nowy kontakt.

Formularz zawiera dwie główne sekcje: O kontakcie i Więcej.

W sekcji O kontakcie możesz wprowadzić następujące informacje:

  • Pozdrowienie, nazwisko, imię i drugie imię
  • Telefon, e-mail i komunikatory
  • Data urodzenia i zdjęcie
  • stanowisko i strona internetowa
  • Adres i dane firmy

Sekcja Więcej zawiera następujące pola:

  • Typ kontaktu - partner, klient, dostawca itp.;
  • Źródło - skąd pochodzi kontakt;
  • Informacje o źródle - szczegółowe informacje o źródle;
  • Komentarz - możesz wpisać dowolne informacje, które będą przydatne w Twojej pracy.

Po wprowadzeniu zmian w formularzu kontaktu nie zapomnij kliknąć Zapisz.


Dodatkowe pola w formularzu kontaktowym

  • Możesz uzupełnić szczegółowe informacje o adresie kontaktu i danych firmy. Aby wypełnić te bloki, użyj przycisku Szczegóły.
  • Ogranicz dostęp do kontaktu i jego eksport. Zmień osobę odpowiedzialną za kontakt.
  • W formularzu możesz tworzyć nowe pola, edytować istniejące oraz usuwać niepotrzebne sekcje.
Czytaj więcej: Formularze elementów CRM.

Utwórz kontakt na etapie podpisywania dokumentu

Możesz utworzyć nowy kontakt podczas tworzenia dokumentu.

Otwórz sekcję Dokumenty i kliknij przycisk Podpisz.

Możesz utworzyć nowy kontakt w sekcji Odbiorca.

Kontakty z sekcji Bitrix24.Sign> Kontakty są oznaczone Bitrix24.Sign.

Czytaj więcej: Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu.

Skonfiguruj listę kontaktów

Możesz edytować ustawienia widoku listy w sekcji Bitrix24.Sign> Kontakty. Kliknij ikonę koła zębatego, aby wprowadzić zmiany.

Możesz wykonywać różne działania z kontaktami: edytować, usuwać itp.

Możesz także wyeksportować kontakty.

Czytaj więcej: Kontakty.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo