Telefonia to jedno z głównych narzędzi, które Twoja firma może wykorzystać w Bitrix24. W tym artykule znajdziesz szczegółowe informacje na temat opłat za Telefonię, subskrypcji, opłat za wynajem numerów itp.
Ile kosztują połączenia
Połączenia przychodzące
-
Połączenia przychodzące w Bitrix24 są bezpłatne, ale są pewne wyjątki.
-
Niektóre kraje wymagają dodatkowych opłat za połączenia przychodzące. Możesz sprawdzić dokładną cenę połączeń na swoim koncie Voximplant.
- Istnieje miesięczna opłata za wynajem numeru telefonu. Cena zależy od Twojej lokalizacji. Opłata za wynajem pobierana jest co miesiąc, a połączenia przychodzące na wynajmowany numer będą dla Ciebie bezpłatne.
- Jeśli wynajmujesz numer bezpłatny, Twoi klienci nie będą płacić za połączenia z Tobą. Za połączenia przychodzące od Twoich klientów płacisz Ty. Zobacz ceny.
Połączenia wychodzące
-
Jeśli korzystasz z wynajętego numeru do połączeń wychodzących, takie połączenia będą rozliczane zgodnie z cenami naszego dostawcy oraz warunkami wynajmu. Płatność za połączenia odbywa się również przez konto Voximplant.
-
Pamiętaj, że przekierowane połączenia są rozliczane jak połączenia wychodzące.
- W przypadku korzystania z SIP Connector do podłączenia centrali PBX, Twój dostawca Telefonii pobiera opłaty za połączenia wychodzące. Ponadto co miesiąc pobierana jest opłata za wynajem SIP Connector.
Jak długo może trwać połączenie
Maksymalny czas trwania połączeń przychodzących i wychodzących wynosi 1 godzinę.
Kiedy zostanie naliczona opłata
Po zakończeniu rozmowy telefonicznej środki zostaną pobrane z Twojego salda Telefonii.
Miesięczna opłata za wynajem numeru telefonu pobierana jest automatycznie po wygaśnięciu okresu wynajmu. W przypadku braku wystarczających środków na automatyczne doładowanie salda, wynajęty numer telefonu przestanie działać. Środki są pobierane automatycznie po doładowaniu konta, po czym możesz dalej korzystać z wynajętego numeru.
Co się stanie z moim wynajętym numerem, jeśli nie zapłacę na czas
Jeśli wynająłeś numer od Bitrix24, ale nie udało Ci się zapłacić za przedłużenie subskrypcji wynajmu numeru na czas, oto co się stanie:
-
Nie zablokujemy Twojego numeru natychmiast po przekroczeniu terminu odnowienia, numer pozostanie zarezerwowany dla Twojego konta przez dwa miesiące od terminu odnowienia, po czym zostanie całkowicie odłączony od Twojego konta.
Na przykład, jeśli Twoja subskrypcja miała zostać przedłużona do 1 lipca, numer będzie zarezerwowany dla Ciebie do 1 września. Numer będzie zarezerwowany na Twoim koncie tylko przez dwa miesiące i zostanie całkowicie odłączony od Twojego konta po tym czasie. - Połączenia przychodzące nie będą dostępne. Twoi klienci usłyszą dźwięk sygnału zajętości.
- Jeśli miałeś skonfigurowany wynajęty numer do połączeń wychodzących, te połączenia będą kierowane przez domyślny numer wychodzący nadany przez system.
Kiedy saldo Telefonii osiągnie minimalny poziom, administrator konta otrzyma powiadomienie e-mailem. Wiadomość e-mail zostanie wysyłana, jeśli środki wystarczą na mniej niż 2 dni, przy średnim zużyciu z ostatnich 10 dni.
Możesz doładować swoje saldo przez konto Voximplant. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule: Płatność za Telefonię Bitrix24.
Gdzie można sprawdzić stawki Telefonii
Wszystkie podstawowe stawki za połączenia wychodzące są dostępne na stronie Bitrix24. Stawki są ustalane przez Voximplant (naszego dostawcę Telefonii), a szczegółowe informacje można znaleźć na liście stawek za połączenia.
Jeśli wynajmujesz numer bezpłatny, możesz zobaczyć ceny za połączenia przychodzące tutaj.
Aby zobaczyć stawki za połączenia w Bitrix24,
- Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia i kliknij Zasil.
- Otwórz sekcję Rates na swoim koncie Voximplant i wybierz potrzebną sekcję.
Aby poznać dokładną cenę za wynajem numeru,
- Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia.
-
Kliknij Wynajmij numer i wybierz potrzebny kraj oraz typ numeru.