Jeśli chcesz sprzedawać produkty lub usługi online, możesz utworzyć sklep internetowy w Bitrix24.
Dlaczego jest potrzebny sklep internetowy
- Gromadzenie bazy klientów.
- Nowa grupa docelowa. Klienci z innych miast i krajów.
- Sprzedaż o dowolnej porze dnia.
Jak pracować w sklepie internetowym
Skonfiguruj uprawnienia dostępu do sklepu internetowego
Po utworzeniu sklepu ważne jest, aby ustawić do niego uprawnienia dostępu.
Skonfiguruj katalog produktów
Jeśli masz kilka sklepów internetowych, możesz utworzyć osobną sekcję w katalogu produktów dla każdego z nich.
Jeśli masz kilkadziesiąt produktów, możesz dodać je ręcznie.
Jeśli jest więcej produktów, użyj importu.
Następnie umieść katalog produktów w sklepie internetowym.
Jak skonfigurować sklep internetowy
Jeśli chcesz wyświetlić niedostępne produkty, określić czy VAT będzie wliczony w cenę lub dodać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz to zrobić w Ustawieniach katalogu.
Po utworzeniu katalogu produktów i umieszczeniu go na stronie ważne jest, aby skonfigurować metody płatności.
Następnie wybierz lub utwórz metody dostawy.
Jak zmienić adres Sklepu internetowego i dodać go do wyszukiwarki
Utworzony sklep internetowy otrzymuje losową nazwę w subdomenie *.bitrix24.shop
. Możesz po prostu zmienić nazwę i zachować subdomenę lub podłączyć własną domenę.
Aby klient dowiedział się o Twoim sklepie, dodaj go do wyszukiwarki.
Czytaj więcej: