Teraz możesz połączyć Telegram z Bitrix24 bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Wyślij swojemu klientowi SMS-a z linkiem do bota Telegram i kontynuuj rozmowę na czacie. Historia komunikacji zostanie zapisana w odpowiednim formularzu elementu CRM.
Aby skorzystać z opcji Zaproś do czatu, połącz Telegram bota z Bitrix24.
Podłącz Telegram
Aby podłączyć Telegram do Bitrix24, upewnij się, że skonfigurowałeś ustawienia wstępne:
- Aby podłączyć Telegram, użytkownik musi mieć uprawnienia dostępu do Otwartych Kanałów.
- Aby podłączyć Telegram, musisz utworzyć bota i podać jego token w odpowiednim polu.
- Telegram zostanie podłączony do pierwszego utworzonego otwartego kanału. Możesz wybrać inny otwarty kanał w ustawnieniach otwartych kanałów w wersji komputerowej.
Otwórz formularz elementu CRM > dotknij przycisku na dole strony, aby wyświetlić kanały komunikacji > wybierz opcję Podłącz telegram.
Wprowadź token dostępu i kliknij Kontynuuj.
Następnie ustaw kolejkę odpowiedzialnych pracowników, którzy będą odpowiadać na wiadomości klientów i kliknij Zapisz. Po pomyślnym podłączeniu Telegrama możesz skopiować i wysłać link do swojego klienta, aby komunikować się z nim za pomocą Telegramu. Możesz również wysłać swojemu klientowi wygenerowany kod QR.
Zaproś klienta do czatu
Otwórz formularz elementu CRM > dotknij przycisku + w prawym dolnym rogu w sekcji Szczegóły lub Oś czasu > wybierz Zaproś do czatu.
Jeśli deal ma kilka kontaktów, wybierz ten, do którego chcesz wysłać link z zaproszeniem do Telegrama. Następnie wybierz usługę, aby wysłać SMS.
Możesz sprawdzić status wiadomości na osi czasu deala. Gdy klient kliknie link, otworzy się czat, do którego można uzyskać dostęp bezpośrednio z formularza CRM.
Ponadto możesz przejść do otwartych katałów, aby otworzyć czat Telegramu.