Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Raport Pulpit aktywności

Efektywność pracy menedżerów i kontakt z klientami są kluczem do rozwoju każdej firmy.

W Bitrix24 możesz śledzić działanie tych dwóch wskaźników za pomocą raportu Pulpit aktywności. Raport ten znajdziesz w sekcji CRM> Analityka CRM> Tunel sprzedażowy.

Otwórz sekcję Moje raporty i wybierz Pulpit aktywności.


Komunikacja z klientem

W bloku Podsumowanie komunikacji możesz zobaczyć i porównać ruch podłączonych kanałów komunikacji, a także obciążenie pracą pracowników.


Sprzedaż i wydajność pracowników

W blokach Nowi klienci i Nowi klienci dzisiaj znajdziesz liczbę swoich klientów:

  • Blok Nowi klienci wykorzystuje okres wybrany w filtrze na górze strony.
  • Blok Nowi klienci dzisiaj ma własny okres, który można określić, klikając koło zębate.

Raport Liczniki menedżerów pokazuje liczbę przetworzonych aktywności i aktywności w toku przypadających na pracownika. Ten raport obejmuje aktywności w leadach, kontaktach, firmach i dealach.

Czytaj więcej: Aktywności w CRM.

Raport Sprzedaż Menedżera pokazuje liczbę wygranych deali na pracownika.

Aby skonfigurować widżet, kliknij koło zębate w prawym górnym rogu.


Jak tworzyć niestandardowe raporty

Aby utworzyć niestandardowy raport, kliknij Dodaj raport w prawym górnym rogu, wybierz element CRM i typ wykresu.

Następnie skonfiguruj parametry widżetu, na przykład etapy deala i statystyki do zebrania.

Przeciągnij i upuść raport, aby zmienić jego pozycję.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Moje raporty Kreator raportów w CRM Moje raporty: Leady Moje raporty: Deale