Efektywność pracy menedżerów i kontakt z klientami są kluczem do rozwoju każdej firmy.
W Bitrix24 możesz śledzić działanie tych dwóch wskaźników za pomocą raportu Pulpit aktywności. Raport ten znajdziesz w sekcji CRM> Analityka CRM> Tunel sprzedażowy.
Otwórz sekcję Moje raporty i wybierz Pulpit aktywności.
Komunikacja z klientem
W bloku Podsumowanie komunikacji możesz zobaczyć i porównać ruch podłączonych kanałów komunikacji, a także obciążenie pracą pracowników.
Sprzedaż i wydajność pracowników
W blokach Nowi klienci i Nowi klienci dzisiaj znajdziesz liczbę swoich klientów:
- Blok Nowi klienci wykorzystuje okres wybrany w filtrze na górze strony.
- Blok Nowi klienci dzisiaj ma własny okres, który można określić, klikając koło zębate.
Raport Liczniki menedżerów pokazuje liczbę przetworzonych aktywności i aktywności w toku przypadających na pracownika. Ten raport obejmuje aktywności w leadach, kontaktach, firmach i dealach.
Raport Sprzedaż Menedżera pokazuje liczbę wygranych deali na pracownika.
Jak tworzyć niestandardowe raporty
Aby utworzyć niestandardowy raport, kliknij Dodaj raport w prawym górnym rogu, wybierz element CRM i typ wykresu.
Następnie skonfiguruj parametry widżetu, na przykład etapy deala i statystyki do zebrania.
Przeciągnij i upuść raport, aby zmienić jego pozycję.