Jeśli w sekcji CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM widzisz tylko blok E-mail, oznacza to, że nie masz wystarczających uprawnień dostępu do ustawień CRM. Musisz skontaktować się ze swoim kierownikiem lub administratorem portalu i poprosić o dostęp.
Administrator może rozwiązać problem z dostępem do ustawień CRM na dwa sposoby:
1. Przypisz użytkownikowi uprawnienia administratora
Domyślnie tylko administratorzy kont Bitrix24 mogą konfigurować ustawienia CRM. Mogą jednak przypisać uprawnienia administratora dowolnemu użytkownikowi za pomocą kilku kliknięć:
- otwórz profil użytkownika
- kliknij Działania obok zdjęcia użytkownika
- wybierz opcję Przypisz uprawnienia administratora
2. Przyznaj użytkownikowi dostęp do edycji ustawień CRM
Możesz aktywować opcję Użytkownik może edytować ustawienia, aby przyznać użytkownikowi dostęp do sekcji ustawień CRM.
Przejdź do CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu> CRM.
Wybierz rolę> kliknij przycisk ołówka, aby ją edytować.
Aktywuj opcję Użytkownik może edytować ustawienia i zapisz zmiany.
Teraz użytkownik ma dostęp do sekcji ustawień CRM.