Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Użytkownicy Telefonii: ustawienia ogólne

W sekcji Użytkownicy Telefonii Bitrix24 możesz skonfigurować numery wewnętrzne, podłączyć telefony SIP i wybrać numer dla połączeń wychodzących. W tym artykule wyjaśniamy, jak włączyć te opcje dla pracowników obsługujących połączenia.

Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia> Połączenie i kliknij Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy Telefonii.

Tutaj możesz skonfigurować numery wewnętrzne dla pracowników i podłączyć telefony SIP.

Aby skonfigurować numery wewnętrzne, musisz mieć odpowiednie uprawnienia dostępu. Domyślnie administrator ma te uprawnienia dostępu.


Skonfiguruj numery wewnętrzne

Ułatwiaj komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami w Bitrix24 za pomocą numerów wewnętrznych. Ponadto klienci mogą bezpośrednio kontaktować się z konkretnymi pracownikami, dzwoniąc na ich numery wewnętrzne.

Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać

Numer wewnętrzny można przypisać pracownikowi na dwa sposoby:

  1. W sekcji Telefonia> Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy Telefonii wybierz użytkownika i w wyskakującym okienku wprowadź numer wewnętrzny.
  2. Należy pamiętać, że numer wewnętrzny nie może zawierać więcej niż cztery cyfry. Numery wewnętrzne pracowników nie powinny się powtarzać.

  3. Możesz również określić numer wewnętrzny pracownika, edytując pole Telefon wewnętrzny w jego profilu.
  4. Profil pracownika


Określ numer dla połączeń wychodzących

Domyślnie wszyscy użytkownicy Telefonii mogą wykonywać połączenia wychodzące przy użyciu numeru określonego jako domyślny w ustawieniach Telefonii.

Ustawienia Telefonii

Jeśli masz kilka numerów, możesz określić, z którego numeru będą dzwonić Twoi pracownicy. Nie ma potrzeby konfigurowania tego ustawienia, jeśli masz tylko jeden numer w Telefonii Bitrix24.

Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących


Podłącz telefony SIP

Jeżeli pracownik korzysta z telefonu SIP, w polu Telefon SIP wybierz opcję Połączono. Użyj danych podanych w tej sekcji do konfiguracji telefonu. Hasło można edytować.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24 Czarna lista Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń Połączenia wychodzące nie działają: przyczyny i rozwiązania Menu głosowe IVR Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących Jak skonfigurować Telefonię do odbierania połączeń w mobilnym CRM Ogólne ustawienia Telefonii Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać