W sekcji Użytkownicy Telefonii Bitrix24 możesz skonfigurować numery wewnętrzne, podłączyć telefony SIP i wybrać numer dla połączeń wychodzących. W tym artykule wyjaśniamy, jak włączyć te opcje dla pracowników obsługujących połączenia.
Przejdź do CRM> Dodatki> Telefonia> Połączenie i kliknij Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy Telefonii.
Tutaj możesz skonfigurować numery wewnętrzne dla pracowników i podłączyć telefony SIP.
Skonfiguruj numery wewnętrzne
Ułatwiaj komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami w Bitrix24 za pomocą numerów wewnętrznych. Ponadto klienci mogą bezpośrednio kontaktować się z konkretnymi pracownikami, dzwoniąc na ich numery wewnętrzne.
Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać
Numer wewnętrzny można przypisać pracownikowi na dwa sposoby:
- W sekcji Telefonia> Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy Telefonii wybierz użytkownika i w wyskakującym okienku wprowadź numer wewnętrzny.
- Możesz również określić numer wewnętrzny pracownika, edytując pole Telefon wewnętrzny w jego profilu.
Określ numer dla połączeń wychodzących
Domyślnie wszyscy użytkownicy Telefonii mogą wykonywać połączenia wychodzące przy użyciu numeru określonego jako domyślny w ustawieniach Telefonii.
Jeśli masz kilka numerów, możesz określić, z którego numeru będą dzwonić Twoi pracownicy. Nie ma potrzeby konfigurowania tego ustawienia, jeśli masz tylko jeden numer w Telefonii Bitrix24.
Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących
Podłącz telefony SIP
Jeżeli pracownik korzysta z telefonu SIP, w polu Telefon SIP wybierz opcję Połączono. Użyj danych podanych w tej sekcji do konfiguracji telefonu. Hasło można edytować.