Możesz skonfigurować dodatkowe ustawienia numeru lub centrali SIP PBX w sekcji Konfiguruj numery > Inne.
- Pracownicy mogą wybrać ten numer dla połączeń wychodzących
- Oddzwoń ponownie
- Włącz rezerwowy numer telefonu
- Przekazując połączenie, spróbuj przekazać ID osoby dzwoniącej
- Zmień numer przekierowania
Aby uzyskać dostęp do tych ustawień,
- Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia.
- Na stronie Połączenie kliknij opcję Konfiguruj numery i wybierz wynajmowany numer lub centralę PBX.
- Przejdź do sekcji ustawień Inne.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24
Pracownicy mogą wybrać ten numer dla połączeń wychodzących
W Bitrix24 istnieją różne sposoby ustawiania numeru telefonu dla połączeń wychodzących:
- W sekcji Ustawienia Telefonii możesz ustawić domyślny numer dla połączeń wychodzących dla wszystkich pracowników.
- W sekcji Użytkownicy Telefonii możesz skonfigurować indywidualne ustawienia dla każdego użytkownika.
- W sekcji Inne możesz wybrać użytkowników, którzy będą mogli dzwonić za pośrednictwem wynajmowanego numeru lub centrali PBX. Zobacz instrukcje poniżej.
Określ numer użytkownika dla połączeń wychodzących
Aby umożliwić pracownikom wykonywanie połączeń z określonego numeru,
-
Aktywuj tę opcję: .
-
Jeśli masz podłączonych wiele numerów SIP, określ dla nich prefiks, aby pracownicy mogli dzwonić z potrzebnych im numerów. Pracownik może wybrać prefiks przed numerem telefonu klienta, aby wykonać połączenie z konkretnego numeru. System sprawdza pierwsze cyfry i znaki wybieranego numeru. Jeśli odpowiadają one prefiksowi z ustawień numeru, połączenie zostanie wykonane za pośrednictwem tego numeru.
-
Następnie wybierz użytkowników, którzy mogą wybrać ten numer przed wykonaniem połączenia wychodzącego z komunikatora Bitrix24 lub telefonu SIP przy użyciu określonego prefiksu.
*123
, 456#
lub 803
jako prefiksu, ale nie +48
.Oddzwoń ponownie
Może się zdarzyć, że klient umówi się na oddzwonienie za pomocą formularza na Twojej stronie, ale nie odbierze telefonu. W takim przypadku możesz samodzielnie ustawić ponowne wybieranie numeru przez system.
Aby ustawić ponowne oddzwonienie,
-
Aktywuj tę opcję: .
-
Określ liczbę prób ponownego wybierania numeru.
-
Wybierz interwał między próbami oddzwonienia.
Dowiedz się więcej o formularzu oddzwonienia
Włącz rezerwowy numer telefonu
Tutaj możesz podać numer, na który zostanie przekierowane połączenie w przypadku problemów technicznych.
-
Aktywuj tę opcję: .
-
W polu Rezerwowy numer telefonu podaj numer telefonu, który nie jest połączony z Twoim Bitrix24. Połączenia będą przekierowywane na ten numer, jeśli Twój główny numer będzie niedostępny.
-
W polu Przekieruj połączenia na numer rezerwowy z wybierz wynajmowany numer lub centralę PBX, która będzie używana do przekierowywania połączeń.
Na przykład występują pewne problemy po stronie centrali PBX. Bitrix24 przekieruje połączenie na podany numer (1), jeśli nie dotrze ono do numeru Twojej centrali PBX (2). Należy pamiętać, że takie połączenie przekierowane jest rozliczane jak połączenie wychodzące.
Dowiedz się, jak ustawić zapasowy numer telefonu w Ustawieniach Telefonii
Przekazując połączenie, spróbuj przekazać ID osoby dzwoniącej
Domyślnie podczas przekierowania połączenia pracownik widzi numer Bitrix24, do którego dzwonił klient, a nie numer klienta. Aby odbiorca przekierowanego połączenia zobaczył numer klienta, aktywuj to ustawienie: .
Jak skonfigurować przekierowanie połączeń
Zmień numer przekierowania
Możesz zmienić kanał przekierowania połączeń dla SIP PBX. W takim przypadku system przekieruje połączenia przychodzące na inne dostępne połączenie przed przekierowaniem ich do innego miejsca docelowego.
Kiedy ta opcja może być przydatna:
-
Połączenia wychodzące i przekierowane nie działają prawidłowo przez podłączoną centralę PBX (problemy z kompatybilnością, ograniczenia PBX w przypadku integracji z urządzeniami zewnętrznymi itp.).
-
Musisz odbierać połączenia przychodzące za pośrednictwem jednej podłączonej centrali PBX i wykonywać połączenia wychodzące za pośrednictwem innej podłączonej centrali PBX.
-
Chcesz odbierać połączenia przychodzące za pośrednictwem podłączonej centrali PBX, ale wykonywać połączenia wychodzące w ramach wynajmowanego numeru. W takim przypadku za połączenia wychodzące zostanie naliczona opłata zgodnie z cenami naszego operatora i nie musisz kupować subskrypcji SIP Connector Connector SIP to specjalny moduł oprogramowania Bitrix24. Umożliwia kierowanie wszystkich połączeń wychodzących i przekierowanych z Bitrix24 do centrali SIP PBX.
SIP Connector
Aby zmienić kanał przekierowania,
-
Aktywuj tę opcję: .
-
Wybierz wynajmowany numer lub centralę SIP, na którą będą przekierowywane połączenia przychodzące.
Polecane artykuły: