Oferta handlowa to propozycja współpracy wraz z opisem produktu lub usługi. W Bitrix24 jest to element CRM, który można przenosić między etapami pracy.
Otwórz aplikację mobilną, przejdź do CRM > kliknij plus (+) > wybierz Oferta.
Wybierz klienta, do którego wyślesz ofertę handlową. Aby dodać produkty/usługi, kliknij Plus (+) lub przejdź do sekcji Produkty. Po wypełnieniu formularza kliknij Utwórz.
Formularz oferty ma pięć etapów: Nowy, Wysłane do klienta, Zaakceptowane, Odrzucono, Analizuj odrzucenie. Etapy odzwierciedlają postęp pracy z klientem.
Po wypełnieniu formularza utwórz dokument, korzystając z szablonu oferty handlowej. CRM automatycznie doda dane z elementu do dokumentu.
Kliknij Trzy kropki (...) > Dokumenty > Nowy dokument.
Dokumenty w mobilnym CRM
W tym menu możesz także:
- Zaprosić klienta do Telegramu i omówić możliwości współpracy ma czacie.
Zaproś klienta na czat Telegram - Udostępnić link do formularza oferty przez aplikację na swoim smartfonie. Aby otworzyć element, osoba musi mieć dostęp do Twojego Bitrix24.
Gotowy dokument wyślij do klienta w wygodny sposób.
Informacje o dokumencie, o wysłaniu go do klienta i planowanych aktywnościach znajdują się na osi czasu w formularzu oferty.
Proactive CRM w aplikacji mobilnej
Jeśli klient zgodzi się na warunki, zmień etap na Zaakceptowane i przejdź do kolejnego kroku – wystawienia faktury.
Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu