Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak dostosować gotowy raport w Kreatorze BI

W gotowym raporcie wszystkie ustawienia filtrów i połączenia z wykresami są domyślnie włączone. Aby poprawnie analizować wskaźniki biznesowe, dostosuj raport: wyłącz niepotrzebne filtry, przenieś lub usuń niepotrzebne wykresy. W tym artykule dowiesz się o podstawowych ustawieniach raportu.

Aby skonfigurować raport, przejdź do CRM > Kreator BI > Moje pulpity nawigacyjne. Wybierz raport i kliknij Edytuj.
Jak edytować raporty w Kreatorze BI

Możesz wykonywać następujące czynności:

Skonfiguruj filtrowanie krzyżowe. Filtrowanie krzyżowe automatycznie filtruje dane na jednym wykresie po kliknięciu danych na innym wykresie. Na przykład, jeśli klikniesz "Wygrane deale", dane powiązane z tym wykresem na innych wykresach zostaną przefiltrowane według wygranych deali.

Wszystkie wykresy w raporcie są domyślnie powiązane za pomocą filtrowania krzyżowego. Przed użyciem raportu skonfiguruj każdy wykres i sprawdź, jak filtrowanie krzyżowe wpływa na inne wykresy.

Aby wyłączyć powiązanie wykresu z innymi elementami raportu, otwórz Menu > Cross-filtering scoping.

Wyłącz niepotrzebne powiązania i zapisz zmiany, klikając Save.


Przenieś elementy. Możesz zmienić układ elementów w raporcie, klikając Edit dashboard.

Wybierz element i przeciągnij go w potrzebne miejsce.


Usuń niepotrzebne elementy. Jeśli niektóre wykresy nie są potrzebne, otwórz tryb edycji Edit dashboard i kliknij ikonę 7.png znajdującą się obok wykresu lub tabeli i zapisz zmiany.


W skrócie
  • W gotowym raporcie wszystkie ustawienia filtrów i połączenia z wykresami są domyślnie włączone. Aby poprawnie analizować wskaźniki biznesowe, dostosuj raport: wyłącz niepotrzebne filtry, przenieś lub usuń niepotrzebne wykresy.
  • Aby skonfigurować raport, przejdź do CRM > Kreator BI > Moje pulpity nawigacyjne. Wybierz raport i kliknij Edytuj.
  • Wszystkie wykresy w raporcie są domyślnie powiązane za pomocą filtrowania krzyżowego. Przed użyciem raportu skonfiguruj każdy wykres i sprawdź, jak filtrowanie krzyżowe wpływa na inne wykresy.
  • Aby przenieść lub usunąć elementy w raporcie, włącz tryb edycji, klikając Edit dashboard.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo