Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Proactive CRM w aplikacji mobilnej

Proactive CRM to nowoczesna koncepcja sprzedaży. Pomaga Ci być na bieżąco z leadami i dealami, przypomina o zaplanowanych spotkaniach i rozmowach z klientami oraz przyspiesza sprzedaż.


Inteligentne aktywności

CRM zaproponuje utworzenie aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności. Możesz zmienić nazwę aktywności, przypomnienia, termin, osobę odpowiedzialną oraz załączyć plik.

Aby wyłączyć inteligentne aktywności, przejdź do sekcji Deale > Trzy kropki (...) > Inteligentne aktywności.

Wybierz jedną z opcji. Nie pokazuj inteligentnych aktywności:

  • Dzisiaj,
  • W tym tygodniu,
  • Bieżący miesiąc,
  • Nigdy.

Tryb ostrości

Tryb ostrości automatycznie przenosi elementy CRM z ważnymi aktywnościami na górę listy. W ten sposób zobaczysz elementy CRM, na które warto zwrócić uwagę.


Liczniki aktywności

Liczniki pokazują liczbę aktywności wymagających uwagi. Aby filtrować elementy CRM według liczników, dotknij ikony lupy. W mobilnym CRM istnieją trzy główne typy liczników: przychodzące, zaplanowane i na dziś.

Zaplanowane. Licznik pokazuje elementy, które mają zaległą aktywność lub aktywność, której termin wykonania wynosi mniej niż 15 minut. Liczba na liczniku odzwierciedla liczbę aktywności w elementach.

Przychodzące. Licznik informuje użytkownika o nieprzetworzonych aktywnościach: telefon, e-mail, rozmowa z klientem, płatność za zamówienie, komentarz w zadaniu.

Na dziś. Pokazuje aktywności przychodzące i zaległe z terminem na dzisiaj.

Domyślnie liczniki aktywności są wyświetlane 15 minut przed terminem, ale ten czas można dostosować.

W formularzu aktywności wybierz jeden lub więcej interwałów przypomnień.

Dzięki Proactive CRM zobaczysz, które aktywności trzeba wykonać dzisiaj, a które są zaplanowane dopiero na najbliższy tydzień lub miesiąc. Pomoże Ci to zaplanować dzień.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow Jak odbierać płatności w mobilnym CRM Dokument odpisu w aplikacji mobilnej Widok Termin w zadaniach Zmień tryb CRM Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot Dokumenty w mobilnym CRM Jak pracować z leadami w mobilnym CRM Jak zalogować się do Bitrix24 Android OS: błąd logowania w aplikacji mobilnej Bitrix24