Proactive CRM to nowoczesna koncepcja sprzedaży. Pomaga Ci być na bieżąco z leadami i dealami, przypomina o zaplanowanych spotkaniach i rozmowach z klientami oraz przyspiesza sprzedaż.
Inteligentne aktywności
CRM zaproponuje utworzenie aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności. Możesz zmienić nazwę aktywności, przypomnienia, termin, osobę odpowiedzialną oraz załączyć plik.
Aby wyłączyć inteligentne aktywności, przejdź do sekcji Deale > Trzy kropki (...) > Inteligentne aktywności.
Wybierz jedną z opcji. Nie pokazuj inteligentnych aktywności:
- Dzisiaj,
- W tym tygodniu,
- Bieżący miesiąc,
- Nigdy.
Tryb ostrości
Tryb ostrości automatycznie przenosi elementy CRM z ważnymi aktywnościami na górę listy. W ten sposób zobaczysz elementy CRM, na które warto zwrócić uwagę.
Liczniki aktywności
Liczniki pokazują liczbę aktywności wymagających uwagi. Aby filtrować elementy CRM według liczników, dotknij ikony lupy. W mobilnym CRM istnieją trzy główne typy liczników: przychodzące, zaplanowane i na dziś.
Zaplanowane. Licznik pokazuje elementy, które mają zaległą aktywność lub aktywność, której termin wykonania wynosi mniej niż 15 minut. Liczba na liczniku odzwierciedla liczbę aktywności w elementach.
Przychodzące. Licznik informuje użytkownika o nieprzetworzonych aktywnościach: telefon, e-mail, rozmowa z klientem, płatność za zamówienie, komentarz w zadaniu.
Na dziś. Pokazuje aktywności przychodzące i zaległe z terminem na dzisiaj.
Domyślnie liczniki aktywności są wyświetlane 15 minut przed terminem, ale ten czas można dostosować.
W formularzu aktywności wybierz jeden lub więcej interwałów przypomnień.
Dzięki Proactive CRM zobaczysz, które aktywności trzeba wykonać dzisiaj, a które są zaplanowane dopiero na najbliższy tydzień lub miesiąc. Pomoże Ci to zaplanować dzień.