Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: Podpisuj dokumenty w imieniu firmy

Podpisując dokumenty w sekcji e-Podpis w HR, możesz wybrać pracownika, który podpisze dokument w imieniu Twojej firmy. Osobą tą może być oficjalny przedstawiciel firmy, dyrektor generalny lub inna osoba upoważniona do podpisywania dokumentów.

Zgodnie z obowiązującym prawem, może być konieczne podpisanie umowy o kontaktach elektronicznych z pracownikiem przed rozpoczęciem procesu podpisu elektronicznego.

Najpierw dokument jest podpisywany przez przedstawiciela firmy, a następnie automatycznie wysyłany do pracownika w celu dalszego podpisania. Jeśli jesteś przedstawicielem firmy, wykonaj poniższe czynności:

  1. Rozpocznij proces. Gdy pojawi się dokument do podpisania, otrzymasz wiadomość na czacie Bitrix24. Po prostu kliknij Podpisz teraz w tej wiadomości, a pojawi się panel boczny.
  2. Kiedy dokument jest przesyłany do podpisu, włącza się licznik w sekcji e-Podpis w HR > Oczekuje na moje działanie. Licznik pokazuje liczbę dokumentów oczekujących na podpis.

  3. Wybierz pracowników. Możesz podpisać dokument ze wszystkimi pracownikami jednocześnie lub tylko z jednym konkretnym pracownikiem.
  4. Aby wybrać pracownika, kliknij ikonę lupy i wpisz jego nazwisko. Następnie otwórz menu (...) po prawej stronie i wybierz Podpisz.

    Jeśli chcesz wiedzieć z kim już podpisałeś dokument, użyj filtra Filter.

  5. Przejrzyj dokument. W sekcji Dokument do podpisu kliknij Otwórz i sprawdź szczegóły. Jeśli znajdziesz jakieś błędy w dokumencie, anuluj proces podpisywania.
  6. Podpisz dokument. Jeśli wszystkie dane są poprawne, kliknij Podpisz dokument na dole strony.
  7. Potwierdź podpisanie. Aby potwierdzić podpisanie, otwórz aplikację mobilną Bitrix24. Jeśli nie masz aplikacji, zeskanuj kod QR, aby ją zainstalować.
  8. Kliknij Potwierdź, aby zakończyć proces podpisywania.

Gdy przedstawiciel podpisze dokument, zostanie on natychmiast wysłany do pracownika w celu podpisania.


W skrócie

  • Najpierw dokument jest podpisywany przez przedstawiciela firmy, a następnie automatycznie wysyłany do pracownika w celu dalszego podpisania.
  • Gdy pojawi się dokument do podpisania, otrzymasz wiadomość na czacie Bitrix24.
  • Możesz podpisać dokument ze wszystkimi pracownikami jednocześnie lub tylko z jednym.
  • Zapoznaj się z dokumentem przed podpisaniem. Jeśli znajdziesz błędy, możesz anulować proces.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych Bot HR e-Podpis w HR: rozpoczęcie pracy e-Podpis w HR: gdzie przeglądać i pobierać podpisane dokumenty Zatwierdź dokument za pomocą narzędzia e-Podpis w HR Rodzaje podpisów e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania i anuluj podpisywanie