Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zatwierdź dokument za pomocą narzędzia e-Podpis w HR

Jeśli chcesz zatwierdzić dokument bez podpisu, skorzystaj z procesów workflow w Bitrix24.
Workflow w Aktualnościach

Jak zatwierdzić dokument

Gdy dokument będzie wymagał zatwierdzenia, otrzymasz wiadomość na czacie Bitrix24. Dokument możesz zatwierdzić zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej Bitrix24.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

W wiadomości kliknij Przejrzyj i zatwierdź.

Kiedy dokument jest przesyłany do zatwierdzenia, włącza się licznik w sekcji e-Podpis w HR > Oczekuje na moje działanie. Licznik pokazuje liczbę dokumentów oczekujących na działanie.

Sprawdź dokument, jeśli wszystko jest wypełnione poprawnie, zatwierdź go. Jeśli znajdziesz jakieś błędy, na przykład nieprawidłowe dane osobowe, możesz anulować proces podpisywania.

Po zatwierdzeniu dokument zostanie podpisany przez pozostałych uczestników.

  1. Wybierz Przejrzyj i zatwierdź.
  2. Przeczytaj dokument i zatwierdź go.
  3. Jeśli chcesz zobaczyć, którzy pracownicy biorą udział w podpisywaniu, kliknij opcję Strony podpisujące.

Po zatwierdzeniu dokument zostanie podpisany przez pozostałych uczestników.


W skrócie
  • Rozpoczynając proces podpisywania, inicjator może wybrać osobę zatwierdzającą dokument.
  • Osoba zatwierdzająca sprawdza, czy wszystko w dokumencie się zgadza, zatwierdza dokument i przesyła go pozostałym uczestnikom do podpisu. Zwykle dokument jest zatwierdzany przez przełożonego.
  • Jeśli znajdziesz jakieś błędy, anuluj proces podpisywania.
  • Po zatwierdzeniu dokument zostanie podpisany przez pozostałych uczestników.
  • Dokument możesz zatwierdzić zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w HR: gdzie przeglądać i pobierać podpisane dokumenty Bot HR e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty e-Podpis w HR: skonfiguruj przypomnienia o nowym dokumencie e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu e-Podpis w HR: Podpisuj dokumenty w imieniu firmy e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania i anuluj podpisywanie e-Podpis w HR: rozpoczęcie pracy Rodzaje podpisów