Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zatwierdź dokument za pomocą narzędzia e-Podpis w HR

Jeśli chcesz zatwierdzić dokument bez podpisu, skorzystaj z procesów workflow w Bitrix24.
Workflow w Aktualnościach

Jak zatwierdzić dokument

Gdy dokument będzie wymagał zatwierdzenia, otrzymasz wiadomość na czacie Bitrix24. Dokument możesz zatwierdzić zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej Bitrix24.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

W wiadomości kliknij Przejrzyj i zatwierdź.

Kiedy dokument jest przesyłany do zatwierdzenia, włącza się licznik w sekcji e-Podpis w HR > Oczekuje na moje działanie. Licznik pokazuje liczbę dokumentów oczekujących na działanie.

Sprawdź dokument, jeśli wszystko jest wypełnione poprawnie, zatwierdź go. Jeśli znajdziesz jakieś błędy, na przykład nieprawidłowe dane osobowe, możesz anulować proces podpisywania.

Po zatwierdzeniu dokument zostanie podpisany przez pozostałych uczestników.

  1. Wybierz Przejrzyj i zatwierdź.
  2. Przeczytaj dokument i zatwierdź go.
  3. Jeśli chcesz zobaczyć, którzy pracownicy biorą udział w podpisywaniu, kliknij opcję Strony podpisujące.

Po zatwierdzeniu dokument zostanie podpisany przez pozostałych uczestników.


W skrócie
  • Rozpoczynając proces podpisywania, inicjator może wybrać osobę zatwierdzającą dokument.
  • Osoba zatwierdzająca sprawdza, czy wszystko w dokumencie się zgadza, zatwierdza dokument i przesyła go pozostałym uczestnikom do podpisu. Zwykle dokument jest zatwierdzany przez przełożonego.
  • Jeśli znajdziesz jakieś błędy, anuluj proces podpisywania.
  • Po zatwierdzeniu dokument zostanie podpisany przez pozostałych uczestników.
  • Dokument możesz zatwierdzić zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania i anuluj podpisywanie Bot HR e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu e-Podpis w HR: rozpoczęcie pracy e-Podpis w HR: gdzie przeglądać i pobierać podpisane dokumenty Rodzaje podpisów e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty e-Podpis w HR: Podpisuj dokumenty w imieniu firmy e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych