Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: rozpoczęcie pracy

Teraz możesz używać narzędzia e-Podpis w HR w Bitrix24 i podpisywać różne dokumenty kadrowe za pomocą prostego podpisu elektronicznego (SES).


Zalety podpisu elektronicznego Bitrix24 dla HR

Wygodne. Dodaj nowe dokumenty lub pracuj z gotowymi szablonami. Informacje o firmie i pracownikach są przesyłane z Bitrix24.

Oszczędza czas. Wypełniaj i podpisuj dokumenty elektronicznie.

Oszczędza materiały biurowe. Zmniejsz zużycie materiałów biurowych.

Usprawnianie procesów. Otrzymuj powiadomienia o terminach podpisania dokumentu i śledź proces.


Pracuj z podpisem elektronicznym e-Podpis w HR

Obowiązujące prawo może wymagać podpisania umowy o kontaktach elektronicznych z pracownikiem przed rozpoczęciem procesu podpisania elektronicznego.

Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć dokument i wysłać go do podpisania:

  1. Przygotuj dokument: dodaj nowy lub skorzystaj z gotowego szablonu.
  2. Wybierz firmę i jej przedstawiciela. Domyślnie dostawca jest określony jako e-Podpis w HR.
  3. Wybierz podpisujących pracowników.
  4. Sprawdź dane dokumentu i wyślij dokument do podpisania.

Odbiorca podpisze dokument podpisem elektronicznym.


    W skrócie
  • Możesz używać narzędzia e-Podpis w HR w Bitrix24 i podpisywać różne dokumenty kadrowe za pomocą prostego podpisu elektronicznego (SES).
  • Domyślnie dostawca jest określony jako e-Podpis w HR.
  • Dodaj dokument, wybierz firmę, przedstawiciela firmy i pracowników podpisujących.
  • Odbiorca podpisze dokument podpisem elektronicznym.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu Bot HR e-Podpis w HR: Podpisuj dokumenty w imieniu firmy e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty Rodzaje podpisów Zatwierdź dokument za pomocą narzędzia e-Podpis w HR e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania i anuluj podpisywanie e-Podpis w HR: gdzie przeglądać i pobierać podpisane dokumenty