Teraz możesz używać narzędzia e-Podpis w HR w Bitrix24 i podpisywać różne dokumenty kadrowe za pomocą prostego podpisu elektronicznego (SES).
Zalety podpisu elektronicznego Bitrix24 dla HR
Wygodne. Dodaj nowe dokumenty lub pracuj z gotowymi szablonami. Informacje o firmie i pracownikach są przesyłane z Bitrix24.
Oszczędza czas. Wypełniaj i podpisuj dokumenty elektronicznie.
Oszczędza materiały biurowe. Zmniejsz zużycie materiałów biurowych.
Usprawnianie procesów. Otrzymuj powiadomienia o terminach podpisania dokumentu i śledź proces.
Pracuj z podpisem elektronicznym e-Podpis w HR
Obowiązujące prawo może wymagać podpisania umowy o kontaktach elektronicznych z pracownikiem przed rozpoczęciem procesu podpisania elektronicznego.
Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć dokument i wysłać go do podpisania:
- Przygotuj dokument: dodaj nowy lub skorzystaj z gotowego szablonu.
- Wybierz firmę i jej przedstawiciela. Domyślnie dostawca jest określony jako e-Podpis w HR.
- Wybierz podpisujących pracowników.
- Sprawdź dane dokumentu i wyślij dokument do podpisania.
Odbiorca podpisze dokument podpisem elektronicznym.
-
W skrócie
- Możesz używać narzędzia e-Podpis w HR w Bitrix24 i podpisywać różne dokumenty kadrowe za pomocą prostego podpisu elektronicznego (SES).
- Domyślnie dostawca jest określony jako e-Podpis w HR.
- Dodaj dokument, wybierz firmę, przedstawiciela firmy i pracowników podpisujących.
- Odbiorca podpisze dokument podpisem elektronicznym.