Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: rozpoczęcie pracy

Teraz możesz używać narzędzia e-Podpis w HR w Bitrix24 i podpisywać różne dokumenty kadrowe za pomocą prostego podpisu elektronicznego (SES).


Zalety podpisu elektronicznego Bitrix24 dla HR

Wygodne. Dodaj nowe dokumenty lub pracuj z gotowymi szablonami. Informacje o firmie i pracownikach są przesyłane z Bitrix24.

Oszczędza czas. Wypełniaj i podpisuj dokumenty elektronicznie.

Oszczędza materiały biurowe. Zmniejsz zużycie materiałów biurowych.

Usprawnianie procesów. Otrzymuj powiadomienia o terminach podpisania dokumentu i śledź proces.


Pracuj z podpisem elektronicznym e-Podpis w HR

Obowiązujące prawo może wymagać podpisania umowy o kontaktach elektronicznych z pracownikiem przed rozpoczęciem procesu podpisania elektronicznego.

Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć dokument i wysłać go do podpisania:

  1. Przygotuj dokument: dodaj nowy lub skorzystaj z gotowego szablonu.
  2. Wybierz firmę i jej przedstawiciela. Domyślnie dostawca jest określony jako e-Podpis w HR.
  3. Wybierz podpisujących pracowników.
  4. Sprawdź dane dokumentu i wyślij dokument do podpisania.

Odbiorca podpisze dokument podpisem elektronicznym.


    W skrócie
  • Możesz używać narzędzia e-Podpis w HR w Bitrix24 i podpisywać różne dokumenty kadrowe za pomocą prostego podpisu elektronicznego (SES).
  • Domyślnie dostawca jest określony jako e-Podpis w HR.
  • Dodaj dokument, wybierz firmę, przedstawiciela firmy i pracowników podpisujących.
  • Odbiorca podpisze dokument podpisem elektronicznym.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Bot HR e-Podpis w HR: skonfiguruj przypomnienia o nowym dokumencie e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych e-Podpis w HR: gdzie przeglądać i pobierać podpisane dokumenty Rodzaje podpisów e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania i anuluj podpisywanie e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu Zatwierdź dokument za pomocą narzędzia e-Podpis w HR e-Podpis w HR: Podpisuj dokumenty w imieniu firmy