Im większa firma, tym więcej uczestników jest zaangażowanych w proces tworzenia i podpisywania dokumentów. Narzędzie e-Podpis w HR Bitrix24 ma kilka ról:
- Inicjator rozpoczyna proces podpisywania dokumentu.
- Wypełniający wypełnia dokument i przesyła go do przedstawiciela firmy w celu podpisania.
- Zatwierdzający sprawdza dane dokumentu, zatwierdza dokument i wysyła go do przedstawiciela firmy w celu podpisania.
- Przedstawiciel firmy podpisuje w imieniu firmy elektroniczne dokumenty kadrowe. Następnie pracownik podpisuje dokument.
Wybierz osobę wypełniającą
Rozpoczynając proces podpisywania, inicjator wybiera osobę, która wypełni dokument. Należy to zrobić, jeśli nie wszystkie pola w dokumencie są wypełnione. Wybrany pracownik wprowadza dane i sprawdza, czy wszystko się zgadza.
Jeśli nie wybierzesz osobę wypełniającą, dane musi wprowadzić przedstawiciel firmy przed podpisaniem dokumentu.
Wypełnij dokument
Osoba wypełniająca otrzyma wiadomość o konieczności wypełnienia dokumentu na czacie Bitrix24 Kliknij Przejrzyj i uzupełnij.
Kiedy dokument jest przesyłany do wypełnienia, włącza się licznik w sekcji e-Podpis w HR > Oczekuje na moje działanie. Licznik pokazuje liczbę dokumentów oczekujących na działania.
Wprowadź dane i sprawdź dokument. Następnie kliknij Zapisz i kontynuuj. Jeśli dokument zawiera błędy, anuluj proces podpisywania.
Po wypełnieniu danych dokument zostanie wysłany do przedstawiciela firmy w celu podpisania.
- Narzędzie e-Podpis w HR Bitrix24 ma kilka ról: Inicjator, Wypełniający, Zatwierdzający, Przedstawiciel firmy.
- Rozpoczynając proces podpisywania, inicjator wybiera osobę, która wypełni dokument. Należy to zrobić, jeśli nie wszystkie pola w dokumencie są wypełnione. Wybrany pracownik wprowadzi dane i sprawdzi, czy wszystko się zgadza.
- Jeśli dokument zawiera błędy, anuluj proces podpisywania.
- Po wypełnieniu danych dokument zostanie wysłany do przedstawiciela firmy w celu podpisania.