Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty

Im większa firma, tym więcej uczestników jest zaangażowanych w proces tworzenia i podpisywania dokumentów. Narzędzie e-Podpis w HR Bitrix24 ma kilka ról:

  • Inicjator rozpoczyna proces podpisywania dokumentu.
  • Wypełniający wypełnia dokument i przesyła go do przedstawiciela firmy w celu podpisania.
  • Zatwierdzający sprawdza dane dokumentu, zatwierdza dokument i wysyła go do przedstawiciela firmy w celu podpisania.
  • Przedstawiciel firmy podpisuje w imieniu firmy elektroniczne dokumenty kadrowe. Następnie pracownik podpisuje dokument.

Wybierz osobę wypełniającą

Rozpoczynając proces podpisywania, inicjator wybiera osobę, która wypełni dokument. Należy to zrobić, jeśli nie wszystkie pola w dokumencie są wypełnione. Wybrany pracownik wprowadza dane i sprawdza, czy wszystko się zgadza.

Jeśli nie wybierzesz osobę wypełniającą, dane musi wprowadzić przedstawiciel firmy przed podpisaniem dokumentu.

Inicjator może wybrać dowolnego pracownika, który ma dostęp do narzędzia e-Podpis Bitrix24 w HR.

Wypełnij dokument

Osoba wypełniająca otrzyma wiadomość o konieczności wypełnienia dokumentu na czacie Bitrix24 Kliknij Przejrzyj i uzupełnij.

Kiedy dokument jest przesyłany do wypełnienia, włącza się licznik w sekcji e-Podpis w HR > Oczekuje na moje działanie. Licznik pokazuje liczbę dokumentów oczekujących na działania.

Wprowadź dane i sprawdź dokument. Następnie kliknij Zapisz i kontynuuj. Jeśli dokument zawiera błędy, anuluj proces podpisywania.

Po wypełnieniu danych dokument zostanie wysłany do przedstawiciela firmy w celu podpisania.


W skrócie:
  • Narzędzie e-Podpis w HR Bitrix24 ma kilka ról: Inicjator, Wypełniający, Zatwierdzający, Przedstawiciel firmy.
  • Rozpoczynając proces podpisywania, inicjator wybiera osobę, która wypełni dokument. Należy to zrobić, jeśli nie wszystkie pola w dokumencie są wypełnione. Wybrany pracownik wprowadzi dane i sprawdzi, czy wszystko się zgadza.
  • Jeśli dokument zawiera błędy, anuluj proces podpisywania.
  • Po wypełnieniu danych dokument zostanie wysłany do przedstawiciela firmy w celu podpisania.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Rodzaje podpisów Zatwierdź dokument za pomocą narzędzia e-Podpis w HR Bot HR e-Podpis w HR: skonfiguruj przypomnienia o nowym dokumencie e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania i anuluj podpisywanie e-Podpis w HR: gdzie przeglądać i pobierać podpisane dokumenty e-Podpis w HR: Podpisuj dokumenty w imieniu firmy e-Podpis w HR: rozpoczęcie pracy e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych