Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak utworzyć nowy workflow w Aktualnościach

Domyślnie Bitrix24 ma pięć szablonów workflow: Wniosek o urlop, Podróż służbowa, Ogólne zapytania, Wniosek o zakup, Raport z wydatków. Możesz utworzyć nowy proces workflow, aby zautomatyzować codzienne zadania, na przykład zakup produktów lub zatwierdzanie umów. Pracownicy mogą uruchamiać workflow w Aktualnościach.

W tym artykule wyjaśniono, jak utworzyć nowy workflow.

Jeśli chcesz dodać nowe pola do istniejącego workflow, zapoznaj się z artykułem: Jak utworzyć pole dla workflow.

Jeśli chcesz dostosować działania workflow, zapoznaj się z tymi artykułami:
Sekwencyjny workflow
Workflow ze statusami

Aby utworzyć nowy workflow,

  1. Przejdź do sekcji Automatyzacja,
  2. Workflow,
  3. Workflow w Aktualnościach,
  4. Kliknij Utwórz nowy.

Skonfiguruj ustawienia w sekcjach formularza workflow: Ustawienia, Słownik i Uprawnienia.


Ustawienia

Podaj podstawowe informacje dotyczące workflow.

  • Nazwa workflow: Wyświetlana jest na liście workflow.
  • Opis workflow: Wyjaśnij cel workflow.
  • Sortuj: Określa kolejność na liście (niższe liczby wyświetlane są wyżej).
  • Obraz: Prześlij obraz, aby wyróżnić workflow na liście.
  • Automatyczne blokowanie pozycji podczas edycji: Blokuje element, jeśli wielu pracowników próbuje go edytować jednocześnie.

Słownik

Tutaj możesz zmienić nazwy elementów i sekcji. Element pojawia się, gdy pracownik uruchamia workflow. Sekcja to folder przechowujący te elementy. W naszym przykładzie zmieniamy pole Dodaj element na Dodaj element sprzętu.


Uprawnienia

Skonfiguruj uprawnienia dla pracowników, którzy będą pracować z elementami i sekcjami workflow. Kliknij Dodawanie, wybierz użytkownika lub dział i przypisz uprawnienia.

Typy uprawnień:

  • Odmowa dostępu: użytkownik nie widzi workflow na liście.
  • Odczytaj: użytkownik może przeglądać workflow.
  • Wyświetl w Panelu sterowania: użytkownik może przeglądać elementy workflow.
  • Dodaj: użytkownik może dodawać elementy do workflow.
  • Utwórz w Panelu sterowania: użytkownik może dodawać i przeglądać elementy.
  • Edytuj: użytkownik może dodawać elementy, edytować i uruchamiać workflow.
  • Ograniczenie edycji: użytkownik nie może usuwać sekcji, tworzyć podsekcji ani edytować sekcji i elementów.
  • Pełny dostęp: wszystkie działania są dozwolone.
Jeśli pracownikowi przydzielono kilka ról z różnymi uprawnieniami, będzie miał te uprawnienia, które dają więcej możliwości. Na przykład, jeśli jedna rola nie pozwala na dostęp do workflow, ale inna tak, pracownik będzie miał dostęp do workflow.

Po zakończeniu wszystkich ustawień kliknij Zapisz. Nowy workflow pojawi się na liście.


W skrócie

Domyślnie Bitrix24 ma pięć szablonów workflow: Wniosek o urlop, Podróż służbowa, Ogólne zapytania, Wniosek o zakup, Raport z wydatków.

Aby utworzyć nowy workflow,

  1. Przejdź do sekcji Automatyzacja > Workflow > Workflow w Aktualnościach > Kliknij Utwórz nowy.
  2. Skonfiguruj ustawienia w sekcjach formularza workflow: Ustawienia, Słownik i Uprawnienia.
  3. W sekcji Ustawienia określ nazwę i opis workflow, prześlij obraz i wybierz sortowanie.
  4. W sekcji Słownik zmień nazwy elementów i sekcji.
  5. W sekcji Uprawnienia skonfiguruj uprawnienia dla pracowników, którzy będą pracować z elementami i sekcjami workflow.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć szablon sekwencyjnego procesu workflow Analityka BI: jak dodać do raportu niestandardowe typy deali Jak tworzyć pola w procesach workflow Główne narzędzia Bitrix24 Co zgłosić do Wsparcia, jeśli Bitrix24 nie działa Workflow w Aktualnościach Generowanie obrazów w witrynach za pomocą AI CoPilot Wyświetl nagłówki wiadomości e-mail (nagłówki RFC) Subdomena witryny Bitrix24 Jakie dane wysłać do Wsparcia w przypadku błędów w Bitrix24
Ostatnio wyświetlone artykuły
Główne narzędzia Bitrix24