Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis: przykład pracy z podpisem elektronicznym

Ten artykuł zawiera podstawowe informacje na temat podpisu elektronicznego w Bitrix24 oraz przykład, jak z niego korzystać. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które często wymieniają się dokumentami z klientami i chcą, aby proces ten był jak najszybszy i najłatwiejszy.
e-Podpis w Bitrix24

Proces podpisywania dokumentu elektronicznego składa się z kilku etapów:

  1. Przygotowanie i wysłanie: użytkownik tworzy dokument w Bitrix24, wypełnia dane i wysyła go do podpisania.
  2. Podpis nadawcy: dyrektor Twojej firmy (nadawca) podpisuje dokument.
  3. Podpis klienta: po podpisaniu przez nadawcę, dokument jest wysyłany do klienta do podpisania.
Narzędzie e-Podpis to podpis elektroniczny, a nie cyfrowy. Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest podpisanie specjalnej umowy z klientem w celu używania podpisu elektronicznego. Ponadto ta metoda podpisywania nie jest dozwolona w przypadku wszystkich typów dokumentów. Przed użyciem podpisu elektronicznego zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z odpowiedniego źródła.

Jak przygotować i wysłać dokument do podpisania

Na przykład, wyślij fakturę do klienta do podpisania z formularza deala w CRM. Utwórz dokument i kliknij Podpisz.
Dokumenty w CRM

Sprawdź informacje o nadawcy i odbiorcy. Jeśli chcesz zmienić jakiekolwiek dane, kliknij Edytuj. Jeśli wszystkie dane się zgadzają, kliknij Kontynuuj.
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisania

Kliknij Edytuj > wybierz miejsce na pieczątkę i podpis w dokumencie > kliknij Kontynuuj.

Sprawdź dane i wybierz sposób przesyłania dokumentu do podpisu: SMS-em lub e-mailem. Kliknij Prześlij do podpisu.


Jak dyrektor firmy podpisuje dokument

Dyrektor firmy otrzymuje dokument pocztą elektroniczną. System prosi o kod, który zostanie wysłany w kolejnej wiadomości e-mail.

Po wprowadzeniu kodu dyrektor sprawdza dokument, przesyła pieczątkę i podpis w wyznaczonych miejscach. Po podpisaniu dokument wysyłany jest do klienta.
Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy


Jak klient podpisuje dokument

Klient otrzymuje link do dokumentu SMS-em, podaje wymagane dane i przesyła pieczątkę i podpis w wyznaczonych miejscach.
Jak klient podpisuje dokument


Jak zarządzać podpisanymi dokumentami

Po podpisaniu dokumentu przez klienta wszystkie strony otrzymują wiadomość e-mail/SMS z linkiem do podpisanego pliku PDF. Pobierz dokument i upewnij się, że nie wprowadzono żadnych zmian w warunkach lub cenie. Skorzystaj z naszej specjalnej usługi online, aby sprawdzić integralność dokumentu.
Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu elektronicznego

Aby efektywnie zarządzać dużą liczbą dokumentów, skorzystaj z widoku Kanban w sekcji e-Podpis. Pomaga pracownikom śledzić etapy zatwierdzania dokumentów i rozumieć, które dokumenty wymagają uwagi. Przełożeni mogą także monitorować postępy swojego zespołu.
Jak kontrolować proces pracy z dokumentami


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w Bitrix24: uprawnienia dostępu e-Podpis w Bitrix24 e-Podpis: sekcja Kontakty Podpisanie dokumentu przez klienta e-Podpis: automatyzacja Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu e-Podpis: jak kontrolować proces pracy z dokumentami Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu e-Podpis w CRM