W sekcji e-Podpis w HR Bitrix24 możesz skonfigurować przypomnienia o nowym dokumencie. Przypomnienie zostanie wysłane do przedstawiciela firmy i pracowników, co pomoże podpisać dokumenty w terminie i uniknąć opóźnień.
Przypomnienia może ustawić pracownik, który przygotował dokumenty do podpisania.
e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania
Skonfiguruj przypomnienia. Domyślnie przedstawiciel firmy będzie otrzymywał jedno przypomnienie dziennie, a pracownicy dwa. Możesz jednak zmienić ustawienia i wybrać, ile razy chcesz przypominać o dokumencie.
Przypomnienia będą wysyłane przez trzy dni. Jeśli pracownik podpisze dokument wcześniej, przypomnienia zostaną zatrzymane.
Aby wyłączyć przypomnienia, wybierz Nigdy.
Wyświetl przypomnienia. Przypomnienia wysyłane są do centrum powiadomień z bota HR. Bezpośrednio z poziomu powiadomienia możesz przystąpić do podpisania dokumentu. Aby to zrobić, kliknij tytuł dokumentu, przeczytaj go i podpisz.
- W sekcji e-Podpis w HR Bitrix24 możesz skonfigurować przypomnienia o nowym dokumencie. Przypomnienie zostanie wysłane do przedstawiciela firmy i pracowników, co pomoże podpisać dokumenty w terminie i uniknąć opóźnień.
- Przypomnienia może ustawić pracownik, który przygotował dokumenty do podpisania.
- Domyślnie przedstawiciel firmy będzie otrzymywał jedno przypomnienie dziennie, a pracownicy dwa. Możesz jednak zmienić ustawienia i wybrać, ile razy chcesz przypominać o dokumencie.
- Przypomnienia wysyłane są do centrum powiadomień z bota HR.
- Bezpośrednio z poziomu powiadomienia możesz przystąpić do podpisania dokumentu.