Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: skonfiguruj przypomnienia o nowym dokumencie

W sekcji e-Podpis w HR Bitrix24 możesz skonfigurować przypomnienia o nowym dokumencie. Przypomnienie zostanie wysłane do przedstawiciela firmy i pracowników, co pomoże podpisać dokumenty w terminie i uniknąć opóźnień.

Przypomnienia może ustawić pracownik, który przygotował dokumenty do podpisania.
e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania

Skonfiguruj przypomnienia. Domyślnie przedstawiciel firmy będzie otrzymywał jedno przypomnienie dziennie, a pracownicy ​​dwa. Możesz jednak zmienić ustawienia i wybrać, ile razy chcesz przypominać o dokumencie.

Przypomnienia będą wysyłane przez trzy dni. Jeśli pracownik podpisze dokument wcześniej, przypomnienia zostaną zatrzymane.

Przypomnienia należy skonfigurować dla każdego dokumentu osobno.

Aby wyłączyć przypomnienia, wybierz Nigdy.

Wyświetl przypomnienia. Przypomnienia wysyłane są do centrum powiadomień z bota HR. Bezpośrednio z poziomu powiadomienia możesz przystąpić do podpisania dokumentu. Aby to zrobić, kliknij tytuł dokumentu, przeczytaj go i podpisz.


W skrócie
  • W sekcji e-Podpis w HR Bitrix24 możesz skonfigurować przypomnienia o nowym dokumencie. Przypomnienie zostanie wysłane do przedstawiciela firmy i pracowników, co pomoże podpisać dokumenty w terminie i uniknąć opóźnień.
  • Przypomnienia może ustawić pracownik, który przygotował dokumenty do podpisania.
  • Domyślnie przedstawiciel firmy będzie otrzymywał jedno przypomnienie dziennie, a pracownicy ​​dwa. Możesz jednak zmienić ustawienia i wybrać, ile razy chcesz przypominać o dokumencie.
  • Przypomnienia wysyłane są do centrum powiadomień z bota HR.
  • Bezpośrednio z poziomu powiadomienia możesz przystąpić do podpisania dokumentu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zatwierdź dokument za pomocą narzędzia e-Podpis w HR Bot HR e-Podpis w HR: gdzie przeglądać i pobierać podpisane dokumenty e-Podpis w HR: rozpoczęcie pracy e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania i anuluj podpisywanie Rodzaje podpisów e-Podpis w HR: Podpisuj dokumenty w imieniu firmy e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu