Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wyzwalacze w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow

Wyzwalacze śledzą działania klientów i zmiany w CRM: przeglądanie e-maila, opłacenie faktury, zmianę wartości pól w formularzu i inne. Kiedy nastąpi określone działanie, wyzwalacz przeniesie element CRM na inny etap.
Wyzwalacze w CRM

Aby skonfigurować wyzwalacze, przejdź do sekcji CRM, wybierz odpowiedni element i otwórz sekcję Reguły automatyzacji.
Interfejs dodawania reguł i wyzwalaczy

Aby znaleźć potrzebny wyzwalacz, wybierz grupę i użyj filtra lub paska wyszukiwania.

W artykule opowiemy o wyzwalaczach z grupy Zarządzaj pozycjami workflow:


Standardowe pola wyzwalaczy

Wszystkie wyzwalacze w CRM mają kilka standardowych pól.

Nazwa. Zmień standardową nazwę, jeśli konfigurujesz kilka takich samych wyzwalaczy. Dzięki temu szybko znajdziesz odpowiedni wyzwalacz na stronie konfiguracji.

Zmiana etapu w imieniu. Na osi czasu i w historii formularza elementu CRM pojawi się zapis o zmianie etapu w imieniu tego użytkownika. Domyślnie wyzwalacz zmienia etap w imieniu odpowiedzialnego za element pracownika, ale można wybrać innego użytkownika.

Zezwól na przełączanie do poprzedniego stanu. Aby wyzwalacz mógł przenieść element do poprzedniego etapu, włącz tę opcję. Na przykład, wyzwalacz przeniesie deal z ostatniego etapu na pierwszy.


Śledź zmianę wartości pola

Co robi. Wyzwalacz przenosi element CRM na inny etap, kiedy w formularzu zmieniają się wartości pól.

Kiedy używać. Jeśli nie chcesz przegapić ważnych zmian w elementach CRM. Na przykład, kiedy menedżer załaduje plik z umową do formularza deala, wyzwalacz przeniesie deal na etap Zatwierdzanie umowy. Następnie reguła automatyzacji dodaje prawnika do obserwatorów deala, aby sprawdził umowę.

Funkcje. W ustawieniach wyzwalacza wybierz pola, których zmiany chcesz śledzić.


Śledź zmianę osoby odpowiedzialnej

Co robi. Wyzwalacz przenosi element CRM na inny etap, kiedy w formularzu zmienia się odpowiedzialny pracownik.

Kiedy używać. Jeśli zmienia się odpowiedzialny za deal, można automatycznie zmieniać odpowiedzialnych w powiązanych elementach CRM. Na przykład, kiedy w dealu zmienia się odpowiedzialny, wyzwalacz przenosi deal na etap Utwórz dokumenty. Następnie reguły automatyzacji automatycznie zmieniają odpowiedzialnych w powiązanych z dealem kontakcie i firmie.


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dezaktywuj reguły automatyzacji i działania workflow Stałe i zmienne w regułach automatyzacji Jak działają warunki w regułach automatyzacji Jak kopiować i przenosić reguły automatyzacji Interfejs dodawania reguł i wyzwalaczy Reguły automatyzacji: Uwzględnij godziny pracy pracownika Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM