Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dodać plik z dysku Bitrix24 do bazy wiedzy

Dodawaj pliki do bazy wiedzy, aby współpracownicy mogli je przeglądać i pobierać w dowolnym momencie. Na przykład prześlij szablon wniosku o urlop lub film o życiu firmy.

Aby to zrobić, otwórz odpowiednią stronę bazy wiedzy, dodaj przycisk, prześlij i dodaj plik do przycisku. Kiedy współpracownik kliknie przycisk, otworzy się plik.


Dodaj przycisk

  1. Przejdź do sekcji Firma > Baza wiedzy,
  2. Otwórz bazę wiedzy, do której chcesz dodać plik,
  3. Kliknij Edytuj artykuł,
  4. Kliknij Dodaj blok i otwórz sekcję Przyciski i linki,
  5. Wybierz odpowiedni blok. Na przykład Tekst układany jest w dwóch rzędach; przycisk po prawej stronie.

Dodaj plik do przycisku

Plik można dodać z dysku osobistego, firmowego lub dysku grupy. Obsługiwane są podstawowe typy plików: docx, xlsx, pptx, pdf, jpg, gif, png, mp4.

  1. Kliknij dodany przycisk > Otwórz plik,
  2. Kliknij Wybierz plik,
  3. Wybierz dokument, który chcesz dodać do przycisku, a następnie kliknij Wybierz dokument,
  4. Zmień nazwę przycisku i zapisz zmiany.

Gotowe. Kiedy pracownik kliknie przycisk Dokument, otworzy się plik.

Domyślnie wszyscy pracownicy z dostępem do bazy wiedzy mogą przeglądać i pobierać plik. Nie dodawaj poufnych plików do bazy wiedzy.

Błędy podczas przesyłania plików i jak je naprawić

Kiedy po raz pierwszy próbujesz otworzyć plik, załadowanie może zająć trochę czasu. Gdy zobaczysz powiadomienie Konwersja w toku, poczekaj. Czas pobierania zależy od rozmiaru pliku.

Jeśli spróbujesz otworzyć plik, którego typ nie jest obsługiwany, zobaczysz odpowiednie powiadomienie. Pobierz plik na komputer, aby go otworzyć.


    W skrócie
  • Dodawaj pliki do bazy wiedzy, aby współpracownicy mogli je przeglądać i pobierać w dowolnym momencie.
  • Aby to zrobić, otwórz odpowiednią stronę bazy wiedzy, dodaj przycisk, prześlij i dodaj plik do przycisku. Kiedy współpracownik kliknie przycisk, otworzy się plik.
  • Plik można dodać z dysku osobistego, firmowego lub dysku grupy.
  • Obsługiwane są podstawowe typy plików: docx, xlsx, pptx, pdf, jpg, gif, png, mp4.
  • Kiedy po raz pierwszy próbujesz otworzyć plik, załadowanie może zająć trochę czasu. Gdy zobaczysz powiadomienie Konwersja w toku, poczekaj.
  • Jeśli spróbujesz otworzyć plik, którego typ nie jest obsługiwany, zobaczysz odpowiednie powiadomienie. Pobierz plik na komputer, aby go otworzyć.

Polecane artykuły:
  • Baza Wiedzy
  • Jak utworzyć Bazę Wiedzy
  • Uprawnienia dostępu do Bazy Wiedzy
  • Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    e-Podpis w HR: skonfiguruj przypomnienia o nowym dokumencie Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów Centrum Sprzedaży: przegląd Centrum Kontaktowe: podłącz Instagram Direct Aktualizacja planów Bitrix24 w Chmurze: zmiany od 1 sierpnia 2024 Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować Otwarte kanały: Ocena jakości Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Przykład pracy z listą