Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dodać plik z dysku Bitrix24 do bazy wiedzy

Dodawaj pliki do bazy wiedzy, aby współpracownicy mogli je przeglądać i pobierać w dowolnym momencie. Na przykład prześlij szablon wniosku o urlop lub film o życiu firmy.

Aby to zrobić, otwórz odpowiednią stronę bazy wiedzy, dodaj przycisk, prześlij i dodaj plik do przycisku. Kiedy współpracownik kliknie przycisk, otworzy się plik.


Dodaj przycisk

  1. Przejdź do sekcji Firma > Baza wiedzy,
  2. Otwórz bazę wiedzy, do której chcesz dodać plik,
  3. Kliknij Edytuj artykuł,
  4. Kliknij Dodaj blok i otwórz sekcję Przyciski i linki,
  5. Wybierz odpowiedni blok. Na przykład Tekst układany jest w dwóch rzędach; przycisk po prawej stronie.

Dodaj plik do przycisku

Plik można dodać z dysku osobistego, firmowego lub dysku grupy. Obsługiwane są podstawowe typy plików: docx, xlsx, pptx, pdf, jpg, gif, png, mp4.

  1. Kliknij dodany przycisk > Otwórz plik,
  2. Kliknij Wybierz plik,
  3. Wybierz dokument, który chcesz dodać do przycisku, a następnie kliknij Wybierz dokument,
  4. Zmień nazwę przycisku i zapisz zmiany.

Gotowe. Kiedy pracownik kliknie przycisk Dokument, otworzy się plik.

Domyślnie wszyscy pracownicy z dostępem do bazy wiedzy mogą przeglądać i pobierać plik. Nie dodawaj poufnych plików do bazy wiedzy.

Błędy podczas przesyłania plików i jak je naprawić

Kiedy po raz pierwszy próbujesz otworzyć plik, załadowanie może zająć trochę czasu. Gdy zobaczysz powiadomienie Konwersja w toku, poczekaj. Czas pobierania zależy od rozmiaru pliku.

Jeśli spróbujesz otworzyć plik, którego typ nie jest obsługiwany, zobaczysz odpowiednie powiadomienie. Pobierz plik na komputer, aby go otworzyć.


    W skrócie
  • Dodawaj pliki do bazy wiedzy, aby współpracownicy mogli je przeglądać i pobierać w dowolnym momencie.
  • Aby to zrobić, otwórz odpowiednią stronę bazy wiedzy, dodaj przycisk, prześlij i dodaj plik do przycisku. Kiedy współpracownik kliknie przycisk, otworzy się plik.
  • Plik można dodać z dysku osobistego, firmowego lub dysku grupy.
  • Obsługiwane są podstawowe typy plików: docx, xlsx, pptx, pdf, jpg, gif, png, mp4.
  • Kiedy po raz pierwszy próbujesz otworzyć plik, załadowanie może zająć trochę czasu. Gdy zobaczysz powiadomienie Konwersja w toku, poczekaj.
  • Jeśli spróbujesz otworzyć plik, którego typ nie jest obsługiwany, zobaczysz odpowiednie powiadomienie. Pobierz plik na komputer, aby go otworzyć.

Polecane artykuły:
  • Baza Wiedzy
  • Jak utworzyć Bazę Wiedzy
  • Uprawnienia dostępu do Bazy Wiedzy
  • Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    Uprawnienia dostępu do Bazy Wiedzy w grupach i projektach Jak skopiować stronę Bazy Wiedzy Jak dodać bazę wiedzy do grupy roboczej/projektu Wypełnij Bazę Wiedzy Proste i wielopoziomowe menu Usuń Bazę Wiedzy Jak utworzyć Bazę Wiedzy Importuj bazę wiedzy na inne konto Bitrix24 Uprawnienia dostępu do Bazy Wiedzy Tabele w witrynach i Bazie Wiedzy