Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w Poczcie Bitrix24

W poczcie Bitrix24 można wysyłać e-maile do różnych odbiorców: klientów z CRM, listy kontaktów i pracowników.

W artykule opowiemy:


Jak wybrać odbiorcę

Do wiadomości e-mail można dodawać odbiorców z kilku zakładek:

  • Ostatnie: klienci z CRM i kontakty z książki adresowej, którym ostatnio wysyłano e-maile.
  • Z poczty: kontakty z książki adresowej.
  • Z CRM: kontakty, firmy i leady, w których wypełniono pole E-mail.
  • Pracownicy: pracownicy firmy, którzy są zarejestrowani w Bitrix24. Można ich wybrać tylko w polu Kopia (DW) i Ukryta kopia (UDW).

Jak dodać nowego odbiorcę

Nowego odbiorcę można dodać w oknie tworzenia wiadomości e-mail lub na liście kontaktów poczty.
Kontakty w poczcie Bitrix24

W oknie tworzenia wiadomości e-mail.

  1. Kliknij Nowa wiadomość.
  2. Wprowadź e-mail odbiorcy w polu Do.
  3. Kliknij + Utwórz nowy kontakt lub użyj kombinacji Ctrl+Enter.
  4. Gotowe. E-mail został dodany do kontaktów poczty.

W oknie tworzenia e-maila kliknij przycisk Nowy kontakt.

1. Kliknij Nowa wiadomość.
2. Kliknij Dodawanie w polu Do.
3. Wybierz Nowy kontakt.
4-5. Podaj imię i e-mail. Zapisz zmiany.
6. Gotowe. Nowy odbiorca został dodany do listy kontaktów.

Na liście kontaktów.

1-2. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia (⚙️) > Kontakty.
3. Kliknij Dodaj e-mail.
4. Podaj imię i e-mail. Zapisz zmiany.


Jak zmienić dane odbiorcy

Zmienić dane odbiorcy można w oknie tworzenia e-maila lub na liście kontaktów.

Można zmienić tylko wartość pola Imię. Aby zmienić e-mail, usuń odbiorcę i dodaj go ponownie.

W oknie tworzenia e-maila.

  1. Kliknij e-mail w polu Do.
  2. Edytuj dane i zapisz zmiany.

Na liście kontaktów.

1-2. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia (⚙️) > Kontakty.
3-4. Kliknij Menu (≡) > Edytuj.


Jak usunąć odbiorcę

1-2. Przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia (⚙️) > Kontakty.
3-4. Kliknij Menu (≡) > Usuń obok odpowiedniego kontaktu.


W skrócie

  • W poczcie Bitrix24 można wysyłać e-maile do różnych odbiorców: klientów z CRM, listy kontaktów i pracowników.
  • Możesz dodać nowego odbiorcę i zmienić jego dane w oknie tworzenia e-maila lub na liście kontaktów w ustawieniach poczty.
  • Aby usunąć odbiorcę, przejdź do sekcji Poczta > Ustawienia (⚙️) > Kontakty > Menu (≡) > Usuń.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zestawy danych Kreatora BI: pracownicy, struktura firmy i połączenia Usuń Bitrix24 Często zadawane pytania dotyczące zadań Bitrix24 Reguły automatyzacji: Dokumentacja Jak wyłączyć wyświetlanie połączeń z CRM w Kalendarzu Uprawnienia dostępu do Kalendarza Bitrix24 Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24 Dodaj nowy kalendarz Jak skonfigurować reguły wyświetlania pól w formularzach kontaktowych CRM Jak pracować z wyrażeniami regularnymi w inteligentnych procesach