Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zestawy danych Kreatora BI: e-Podpis i e-Podpis w HR

Zestaw danych to informacje o podpisanych dokumentach za pomocą narzędzi e-Podpis i e-Podpis w HR, fakturach i innych elementach Bitrix24. Dla każdego elementu przewidziano kilka zestawów danych, do których automatycznie przekazywane są informacje z pól standardowych i niestandardowych. Za pomocą zestawów można tworzyć wykresy i analizować wskaźniki biznesowe.

W artykule opowiemy o zestawach danych dla podpisu i e-Podpis w HR. Pokażemy, jak łączyć zestawy danych i budować wykresy.

Zestawy:

Przykłady:


Wybierz zestaw danych

Aby przeanalizować informacje w raporcie, wybierz odpowiedni zestaw danych i utwórz wykres.

crm_dynamic_items_36: e-Podpis. Zestaw zawiera dane o dokumentach utworzonych do podpisania. Zawiera informacje o nazwach, etapach i terminach podpisania. Użyj zestawu, aby śledzić statusy, kontrolować terminy i analizować ruch dokumentów między etapami.

crm_dynamic_items_36

Pole Opis Typ danych
ID Identyfikator dokumentu Liczba
XML_ID Zewnętrzny identyfikator dokumentu Tekst
TITLE Nazwa dokumentu Tekst
CREATED_BY_ID Identyfikator pracownika, który utworzył dokument Liczba
CREATED_BY_NAME Imię pracownika, który utworzył dokument Tekst
CREATED_BY Identyfikator i imię twórcy dokumentu Tekst
UPDATED_BY_ID Identyfikator pracownika, który zaktualizował dokument Liczba
UPDATED_BY_NAME Imię pracownika, który zaktualizował dokument Tekst
UPDATED_BY Identyfikator i imię redaktora dokumentu Tekst
MOVED_BY_ID Identyfikator pracownika, który zmienił etap Liczba
MOVED_BY_NAME Imię pracownika, który zmienił etap Tekst
MOVED_BY Identyfikator i imię pracownika, który zmienił etap Tekst
CREATED_TIME Data i czas utworzenia dokumentu Data
UPDATED_TIME Data i czas ostatniej aktualizacji dokumentu Data
MOVED_TIME Data i czas zmiany etapu dokumentu Data
CATEGORY_ID Identyfikator lejka, w którym znajduje się dokument Liczba
CATEGORY_NAME Nazwa lejka, w którym znajduje się dokument Tekst
CATEGORY Identyfikator i nazwa lejka, w którym znajduje się dokument Tekst
OPENED Dokument dostępny dla wszystkich: Y — tak, N — nie Tekst
STAGE_ID Identyfikator etapu dokumentu Tekst
STAGE_NAME Nazwa etapu dokumentu Tekst
STAGE Identyfikator i nazwa etapu dokumentu Tekst
PREVIOUS_STAGE_ID Identyfikator poprzedniego etapu dokumentu Tekst
BEGINDATE Data rozpoczęcia podpisania dokumentu Data
CLOSEDATE Data zakończenia podpisania dokumentu Data
CONTACT_ID Identyfikator kontaktu związanego z dokumentem Liczba
CONTACT_NAME Nazwa kontaktu związanego z dokumentem Tekst
CONTACT Identyfikator i nazwa kontaktu Tekst
OPPORTUNITY Oczekiwana kwota dokumentu Liczba
IS_MANUAL_OPPORTUNITY Kwota wprowadzona ręcznie: Y — tak, N — nie Tekst
CURRENCY_ID Waluta dokumentu Tekst
OPPORTUNITY_ACCOUNT Kwota dokumentu w walucie raportu Liczba
ACCOUNT_CURRENCY_ID Waluta raportu Tekst
MYCOMPANY_ID Identyfikator mojej firmy Liczba
MYCOMPANY_NAME Nazwa mojej firmy Tekst
MYCOMPANY Identyfikator i nazwa mojej firmy Tekst
SOURCE_ID Identyfikator źródła dokumentu Tekst
SOURCE_NAME Nazwa źródła dokumentu Tekst
SOURCE Identyfikator i nazwa źródła dokumentu Tekst
SOURCE_DESCRIPTION Opis źródła dokumentu Tekst
ASSIGNED_BY_ID Identyfikator odpowiedzialnego pracownika Liczba
ASSIGNED_BY_NAME Imię odpowiedzialnego pracownika Tekst
ASSIGNED_BY Identyfikator i imię odpowiedzialnego pracownika Tekst

crm_dynamic_items_39: e-Podpis w HR. Zestaw zawiera dane o dokumentach kadrowych: nazwy, etapy i terminy przetwarzania. Zawiera informacje o pracownikach, którzy tworzyli i zmieniali dokumenty. Użyj zestawu, aby śledzić statusy kadrowych dokumentów, kontrolować terminy podpisania i analizować ich ruch między etapami.

crm_dynamic_items_39

Pole Opis Typ danych
ID Identyfikator kadrowego dokumentu Liczba
XML_ID Zewnętrzny identyfikator kadrowego dokumentu Tekst
TITLE Nazwa kadrowego dokumentu Tekst
CREATED_BY_ID Identyfikator pracownika, który utworzył dokument Liczba
CREATED_BY_NAME Imię pracownika, który utworzył dokument Tekst
CREATED_BY Identyfikator i imię twórcy dokumentu Tekst
UPDATED_BY_ID Identyfikator pracownika, który zaktualizował dokument Liczba
UPDATED_BY_NAME Imię pracownika, który zaktualizował dokument Tekst
UPDATED_BY Identyfikator i imię redaktora dokumentu Tekst
MOVED_BY_ID Identyfikator pracownika, który zmienił etap Liczba
MOVED_BY_NAME Imię pracownika, który zmienił etap Tekst
MOVED_BY Identyfikator i imię pracownika, który zmienił etap Tekst
CREATED_TIME Data i czas utworzenia kadrowego dokumentu Data
UPDATED_TIME Data i czas ostatniej aktualizacji dokumentu Data
MOVED_TIME Data i czas zmiany etapu kadrowego dokumentu Data
CATEGORY_ID Identyfikator lejka, w którym znajduje się kadrowy dokument Liczba
CATEGORY_NAME Nazwa lejka, w którym znajduje się kadrowy dokument Tekst
CATEGORY Identyfikator i nazwa lejka, w którym znajduje się kadrowy dokument Tekst
OPENED Dokument dostępny dla wszystkich: Y — tak, N — nie Tekst
STAGE_ID Identyfikator etapu kadrowego dokumentu Tekst
STAGE_NAME Nazwa etapu kadrowego dokumentu Tekst
STAGE Identyfikator i nazwa etapu kadrowego dokumentu Tekst
PREVIOUS_STAGE_ID Identyfikator poprzedniego etapu kadrowego dokumentu Tekst
BEGINDATE Data rozpoczęcia kadrowego dokumentu Data
CLOSEDATE Data zakończenia kadrowego dokumentu Data
CONTACT_ID Identyfikator kontaktu powiązanego z dokumentem Liczba
CONTACT_NAME Nazwa kontaktu powiązanego z dokumentem Tekst
CONTACT Identyfikator i nazwa kontaktu Tekst
MYCOMPANY_ID Identyfikator mojej firmy Liczba
MYCOMPANY_NAME Nazwa mojej firmy Tekst
MYCOMPANY Identyfikator i nazwa mojej firmy Tekst
SOURCE_ID Identyfikator źródła kadrowego dokumentu Tekst
SOURCE_NAME Nazwa źródła kadrowego dokumentu Tekst
SOURCE Identyfikator i nazwa źródła kadrowego dokumentu Tekst
SOURCE_DESCRIPTION Opis źródła kadrowego dokumentu Tekst
ASSIGNED_BY_ID Identyfikator odpowiedzialnego pracownika Liczba
ASSIGNED_BY_NAME Imię odpowiedzialnego pracownika Tekst
ASSIGNED_BY Identyfikator i imię odpowiedzialnego pracownika Tekst

Utwórz wykres

Informacje z zestawów danych można dodać do wykresów i śledzić, jakie dokumenty zostały utworzone, na jakich etapach się znajdują i kto za nie odpowiada. Wykresy pokażą liczbę podpisanych dokumentów i pracowników odpowiedzialnych za ich przetworzenie.

  • 1-2. Otwórz Kreator BI > Charts > + Chart.
  • 3-4. Wybierz zestaw danych i format, w którym chcesz zobaczyć informacje: tabela, wykres liniowy lub inna opcja. Jeśli na liście nie ma potrzebnego zestawu, kliknij Dodaj zestaw danych i utwórz zestaw danych.
    Jak utworzyć zestaw danych
  • 5. Kliknij Create new chart.

Połącz zestawy danych

Połącz dane o podpisanych dokumentach, aby zobaczyć, jakie dokumenty utworzył określony pracownik.

  1. Otwórz Kreator BI i przejdź do sekcji SQL > SQL Lab.
  2. Wybierz schemat bitrix24
  3. Wpisz zapytanie SQL i kliknij Run. Nowy zestaw zawiera informacje z pól, które określiłeś w zapytaniu SQL. Można go zapisać jako zestaw danych, aby stworzyć wykres do raportu.
    Jak utworzyć i dodać do raportu wykres na podstawie wirtualnego zestawu danych

Jeśli łączysz zestawy danych po raz pierwszy, zobacz przykład zapytania.

Przykład zapytania SQL

Napisaliśmy zapytanie SQL, aby wyciągnąć dane z dwóch tabel: e-Podpis w HR (crm_dynamic_items_39) i e-Podpis (crm_dynamic_items_36). Zapytanie pokaże kadrowe dokumenty i dokumenty do podpisu, które utworzył określony pracownik. Przed wykonaniem zapytania zamień identyfikator pracownika.

SELECT
crm_dynamic_items_39.ID AS "ID dokumentu (e-Podpis w HR)",
crm_dynamic_items_39.TITLE AS "Nazwa dokumentu (e-Podpis w HR)",
crm_dynamic_items_39.CREATED_BY_NAME AS "Twórca dokumentu (e-Podpis w HR)",
crm_dynamic_items_39.CREATED_TIME AS "Data stworzenia (e-Podpis w HR)",
crm_dynamic_items_36.ID AS "ID dokumentu (podpis)",
crm_dynamic_items_36.TITLE AS "Nazwa dokumentu (podpis)",
crm_dynamic_items_36.CREATED_BY_NAME AS "Twórca dokumentu (podpis)",
crm_dynamic_items_36.CREATED_TIME AS "Data utworzenia (podpis)"
FROM
crm_dynamic_items_39
LEFT JOIN
crm_dynamic_items_36
ON
crm_dynamic_items_39.CREATED_BY_ID = crm_dynamic_items_36.CREATED_BY_ID
WHERE
crm_dynamic_items_39.CREATED_BY_ID = 374
OR crm_dynamic_items_36.CREATED_BY_ID = 374;

SELECT: określa, jakie informacje należy wyciągnąć z zestawu danych. Na przykład zapytanie SELECT crm_dynamic_items_39.ID AS "ID dokumentu (e-Podpis w HR)":

  • pobiera identyfikator kadrowego dokumentu ID z zestawu crm_dynamic_items_39,
  • przypisuje mu nazwę ID dokumentu (e-Podpis w HR),
  • wyświetla wynik w osobnej kolumnie w tabeli.

FROM: wskazuje główny zestaw, z którego wyciągane są dane. Wyciągamy z crm_dynamic_items_39. To tabela zawierająca informacje o kadrowych dokumentach (e-Podpis w HR).

LEFT JOIN: łączy tabelę crm_dynamic_items_39 z crm_dynamic_items_36. Zapytanie wiąże kadrowe dokumenty z dokumentami do podpisu.

WHERE: filtruje wyniki i pokazuje tylko dokumenty, które utworzył określony pracownik. Warunek WHERE crm_dynamic_items_39.CREATED_BY_ID = 374 OR crm_dynamic_items_36.CREATED_BY_ID = 374 wyświetla dokumenty utworzone przez pracownika z identyfikatorem 374 z obu tabel. Jeśli usuniesz to warunek, zapytanie pokaże dokumenty wszystkich pracowników.


W skrócie

  • Zestaw danych to informacje o podpisanych dokumentach za pomocą narzędzi e-Podpis i e-Podpis w HR, fakturach i innych elementach Bitrix24.
  • Dla każdego elementu przewidziano kilka zestawów danych, do których automatycznie przekazywane są informacje z pól standardowych i niestandardowych.
  • Do pracy z dokumentami są dwa zestawy danych: e-Podpis (crm_dynamic_items_36) i e-Podpis w HR (crm_dynamic_items_39).
  • Za pomocą zestawów można tworzyć wykresy i analizować wskaźniki: liczbę podpisanych dokumentów, terminy przetwarzania i rozkład według odpowiedzialnych pracowników.
  • Zestawy danych można łączyć, aby dowiedzieć się, jakie dokumenty utworzył określony pracownik. Napisz zapytanie SQL, zapisz jego wynik jako zestaw danych i utwórz wykres.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zestawy danych Kreatora BI: faktury i oferty Jak wybrać typ workflow Jak dodać dane swojej firmy Jak skonfigurować reguły wyświetlania pól w formularzach kontaktowych CRM Usuń Bitrix24 Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w Poczcie Bitrix24 Zestawy danych Kreatora BI: workflow Formularze kontaktowe CRM: jak naprawić błędy w ustawieniach reguł wyświetlania pól Jak wybrać tryb działania CRM Jak wyłączyć wyświetlanie połączeń z CRM w Kalendarzu