Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Często zadawane pytania dotyczące kalendarza

Kalendarz Bitrix24 pomaga w planowaniu pracy całej firmy i poszczególnych pracowników: zarządzaj harmonogramem i organizuj wspólne wydarzenia. Dzięki płynnej synchronizacji z innymi usługami zapewnia, że wszystkie Twoje wydarzenia są w jednym miejscu. W artykule zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące kalendarza.

Z tego artykułu się dowiesz:


Dostępne kalendarze w Bitrix24

W Bitrix24 dostępnych jest kilka kalendarzy:

  • Mój kalendarz: wydarzenia, które utworzyłeś lub na które zostałeś zaproszony przez współpracowników.
  • Kalendarz firmowy: wydarzenia firmowe.
  • Kalendarze grup roboczych i projektów: wydarzenia utworzone w grupach roboczych i projektach, w których uczestniczysz.

Możesz dodać dodatkowe kalendarze:

  • Kalendarz pracownika: wydarzenia współpracowników, których kalendarze dodałeś.
  • Kalendarze z innych usług: wydarzenia z kalendarzy innych zsynchronizowanych usług.

Mój kalendarz
Kalendarz firmowy
Dodaj kalendarze innych użytkowników
Synchronizacja kalendarza w Bitrix24


Co oznacza czerwona linia w kalendarzu

W widokach kalendarza Dzień i Tydzień czerwona linia wskazuje bieżący czas. Pomaga to szybko zorientować się w harmonogramie.


Synchronizacja kalendarza z innymi usługami

Synchronizuj kalendarze, aby śledzić wydarzenia w jednym miejscu.

  1. Przejdź do sekcji Mój kalendarz.
  2. Kliknij Synchronizuj.
  3. Wybierz kalendarz, który chcesz podłączyć. Wszystkie wydarzenia z tego kalendarza pojawią się w kalendarzu Bitrix24.

Synchronizuj kalendarz Bitrix24 z iPhone'em
Synchronizuj kalendarz Bitrix24 z urządzeniem z systemem Android
Połącz zewnętrzny kalendarz przez CalDav
Synchronizuj kalendarz Bitrix24 z kalendarzem macOS
Synchronizuj kalendarz Bitrix24 z Microsoft Outlook
Synchronizuj kalendarz Bitrix24 z Kalendarzem Google


Przyczyny tymczasowego zatrzymania synchronizacji

Błędy synchronizacji kalendarza mogą wystąpić z powodu awarii usługi lub zmiany hasła.

Aby wznowić synchronizację:

  1. Przejdź do Mój Kalendarz > Synchronizuj.
  2. Kliknij Aktualizuj i odśwież stronę.
  3. Jeśli to nie pomoże, ponownie połącz kalendarz.

Synchronizacja z kalendarzem mobilnym na Androidzie nie działa

Niektórzy producenci smartfonów dodają ustawienia, które mogą zakłócać synchronizację. Upewnij się, że kalendarz Bitrix24 ma dostęp do urządzenia.
Napraw problemy z synchronizacją aplikacji Bitrix24 z systemem Android


Czas oznaczony jako zajęty bez zaplanowanych wydarzeń

Powód. Wydarzenia mogą pozostać z wcześniej zsynchronizowanych kalendarzy, nawet jeśli synchronizacja jest już wyłączona. Jeśli wyłączyłeś synchronizację, ale nie usunąłeś kalendarza w Bitrix24, dodane wydarzenia pozostaną.

Rozwiązanie.

  1. Przejdź do sekcji Mój Kalendarz.
  2. Kliknij Kalendarze.
  3. Zaznacz pole obok kalendarza z wyłączoną synchronizacją. Wszystkie wydarzenia pojawią się w kalendarzu.
  4. Usuń te wydarzenia lub cały kalendarz z harmonogramu.

Dlaczego wydarzenie nie pojawia się w wyszukiwarce

Powód. Wyszukiwanie działa tylko dla typu kalendarza, który jest otwarty. Na przykład, jeśli jesteś w kalendarzu firmowym, wyszukiwanie pokaże tylko wydarzenia firmowe.

Rozwiązanie.

  1. Jeśli szukasz wydarzenia firmowego, przejdź do Kalendarza Firmowego. Jeśli wydarzenie jest utworzone w kalendarzu osobistym, przejdź do Mojego Kalendarza.
  2. Powtórz wyszukiwanie.

Brak dostępu do kalendarza grupy roboczej

Aby pracownik miał dostęp do kalendarza grupy roboczej, musi być członkiem grupy. Jeśli użytkownik nie jest uczestnikiem grupy, kalendarz będzie niedostępny, nawet jeśli grupa jest otwarta dla wszystkich.

Przejdź do wybranej grupy. Kliknij O grupie > Członkowie. Kliknij Zaproś i dodaj współpracownika.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo