Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: jak ustawić termin podpisania dokumentu

W sekcji e-Podpis w HR można ustawić termin podpisania dokumentu. To pomaga kontrolować proces i podpisywać dokumenty na czas.

Domyślnie każdy dokument otrzymuje maksymalny termin podpisania wynoszący trzy miesiące, który możesz dostosować. Minimalny termin wynosi pięć minut.

Ustawić i zmienić termin podpisania dokumentu może tylko pracownik, który ma uprawnienia dostępu do sekcji e-Podpis w HR.
e-Podpis w HR: uprawnienia dostępu


Ustaw termin

1-2. Przejdź do tworzenia dokumentu. Kliknij e-Podpis w HR > Podpisz.
3-4. Przygotuj dokument do podpisania. Kliknij Kontynuuj.
5. Wypełnij dane w sekcji Firma i Pracownicy.
Jak wysłać dokument do podpisu w e-Podpis w HR
6-8. Kliknij strzałkę w wierszu Do podpisu przed. Wybierz datę i godzinę, do której należy podpisać dokument. Kliknij Prześlij do podpisu.
9. W formularzu dokumentu wyświetli się ostateczny termin podpisania.

Przedstawiciel firmy i pracownicy, którzy zatwierdzają i wypełniają dokument, zobaczą ostateczny termin, gdy otrzymają dokument do podpisu.


Zmień termin

Jeśli dokument nie został jeszcze podpisany, możesz zmienić termin jego podpisania. Można to zrobić w formularzu dokumentu.

Zmień termin podpisania tylko przed jego upływem.

Kliknij strzałkę w polu Termin i wybierz nową datę i godzinę.

7 Ostateczny termin jest zaznaczony na żółto, jeśli do momentu podpisania dokumentu pozostało mniej niż 24 godziny.

Jeśli termin podpisania minął

Jeśli termin podpisania minął, dokument automatycznie przejdzie w status Anulowano. Uczestnicy podpisania otrzymają powiadomienie na czacie od bota HR.

Aby podpisać dokument, należy go wysłać ponownie.

8 W formularzu zostanie wyświetlony status podpisania dokumentu

W skrócie

  • W sekcji e-Podpis w HR można ustawić termin podpisania dokumentu. To pomaga kontrolować proces i podpisywać dokumenty na czas.
  • Domyślnie każdy dokument otrzymuje maksymalny termin podpisania wynoszący trzy miesiące, który możesz dostosować. Minimalny termin wynosi pięć minut.
  • Ustawić i zmienić termin podpisania dokumentu może tylko pracownik, który ma uprawnienia dostępu do sekcji e-Podpis w HR.
  • Termin podpisania można ustawić podczas tworzenia dokumentu w sekcji e-Podpis w HR.
  • Jeśli dokument nie został jeszcze podpisany, możesz zmienić termin jego podpisania.
  • Jeśli termin podpisania minął, dokument automatycznie przejdzie w status Anulowano.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Projekt formularzy CRM Jak pracować z listą formularzy CRM Inteligentne skrypty w CRM Ustawienia Sales Intelligence Nie pamiętam loginu i hasła do Bitrix24 Jak odzyskać dane w Bitrix24 Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM Formularze CRM: tytuł, nazwa i nazwa strony Jak zmienić login i hasło do Bitrix24 Zsynchronizuj Bitrix24 z kalendarzem zewnętrznym przez CalDAV.