Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak utworzyć i skonfigurować wielojęzyczną witrynę w Bitrix24

W Bitrix24 możesz utworzyć stronę z treściami w różnych językach. To wygodne rozwiązanie, jeśli współpracujesz z klientami z innych krajów. Odwiedzający będą mogli wybrać w menu stronę w odpowiednim języku i zapoznać się z informacjami.

Na przykładzie strony docelowej opowiemy w artykule, jak:

Utwórz dodatkowe strony

Aby utworzyć wersje witryny o tej samej strukturze w innych językach, należy skopiować istniejące strony, które są w języku polskim, a następnie przetłumaczyć ich zawartość na wybrane języki.

1–2. Przejdź do sekcji Strony i Sklepy > Strony.
3–4. Utwórz witrynę lub wybierz istniejącą, najedź na nią kursorem i kliknij Wyświetl strony.
5–7. Kliknij Działania > Kopiuj stronę > Kopiuj.
8–9. Wróć do sekcji Strony. Kliknij ikonę obok statusu witryny i wybierz opcję Publikuj — wszystkie strony zostaną opublikowane automatycznie.
Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24


Przetłumacz treści na stronie

Samodzielnie. Przetłumacz tekst samodzielnie lub na czacie z CoPilot i zamień informacje na stronie.
Jak edytować blok strony w Bitrix24
Czat z CoPilot

Za pomocą AI CoPilot.

1–2. Otwórz odpowiednią stronę i kliknij widżet w prawym dolnym rogu. Wybierz CoPilot — otworzy się wbudowany czat z CoPilot.
3. Kliknij blok, który chcesz przetłumaczyć — zostanie podświetlony na fioletowo. Jeśli CoPilot nie będzie mógł edytować bloku, poinformuje o tym na czacie.
4. Jasno sformułuj zapytanie i wyślij wiadomość na czacie. Na przykład: „Przetłumacz blok na język angielski, jak profesjonalny tłumacz”.
5–6. Oceń wynik. Jeśli potrzebne są poprawki, opisz je na czacie lub edytuj tekst ręcznie.
7. Kliknij krzyżyk, aby zamknąć czat z CoPilot.

Bloki, których nie udało się przetłumaczyć za pomocą CoPilot w całości, można edytować częściami.

1–2. Zaznacz odpowiedni tekst w bloku i kliknij przycisk CoPilot.
3. Sformułuj i wyślij zapytanie. Na przykład: „Przetłumacz zaznaczony tekst na język angielski, jak profesjonalny tłumacz”.
4–5. Inna opcja — wybierz z listy prompt Przetłumacz i wskaż odpowiedni język.
6–7. Oceń wynik i kliknij Zamień wybrany tekst.

Częste zapytania zapisuj w bibliotece promptów, aby nie wprowadzać ich za każdym razem od nowa.
Biblioteka promptów: jak utworzyć szablony zapytań dla CoPilot


Dodaj wspólne menu na strony

Wspólne menu pozwoli odwiedzającym przełączać się między wersjami witryny w różnych językach.

1–2. Kliknij Trzy kropki (...) > Skonfiguruj witrynę.
3–6. W sekcji Ustawienia witryny rozwiń Więcej i wybierz szablon witryny z nagłówkiem. Zapisz zmiany.

Wśród stron witryny pojawi się strona Obszar nr 1. Nie trzeba jej publikować — status strony nie wpływa na działanie bloku.

1. Otwórz dowolną stronę witryny i kliknij Dodaj blok.
2–3. Przejdź na zakładkę Menu i nagłówek witryny, wybierz odpowiedni szablon — blok automatycznie pojawi się na wszystkich stronach witryny.


Skonfiguruj przełączanie między językami

Aby klienci mogli otworzyć stronę w odpowiednim języku, dodaj linki do pozycji menu.

1. Najedź kursorem na blok z menu i kliknij Edytuj.
2. Przejdź na zakładkę Bloki elementów.
3–4. Kliknij ikonę ołówka obok nazwy pozycji menu i wskaż odpowiedni kod języka: PL, ENG, DE i tak dalej.
5–8. Skonfiguruj działanie po kliknięciu: wybierz w rozwijanym menu opcję Przejdź na stronę. Kliknij ikonę strzałki i wybierz stronę do przekierowania. Na liście będą tylko opublikowane strony.
9. Wskaż, że strona ma otwierać się w tym samym oknie.

Możesz zmienić liczbę i kolejność pozycji menu.

1. Kliknij krzyżyk, aby usunąć pozycję.
2. Przytrzymaj ikonę obok nazwy pozycji i przeciągnij ją, aby zmienić jej położenie w menu.
3. Wybierz Dodaj, jeśli chcesz dodać nową pozycję.
4. Zapisz zmiany.


W skrócie

  • W Bitrix24 możesz utworzyć stronę z treściami w różnych językach. To wygodne rozwiązanie, jeśli współpracujesz z klientami z innych krajów. Odwiedzający będą mogli wybrać w menu stronę w odpowiednim języku i zapoznać się z informacjami.
  • Przejdź do sekcji Strony i Sklepy > Strony. Wybierz istniejącą witrynę lub utwórz nową. Dla każdego języka utwórz kopie stron — trzeba je będzie przetłumaczyć.
  • Opublikuj witrynę — wszystkie jej strony zostaną opublikowane automatycznie.
  • Przetłumacz treści na stronach samodzielnie lub za pomocą CoPilot.
  • Dodaj wspólne menu — pojawi się ono na wszystkich stronach witryny i ułatwi odwiedzającym otwarcie strony w odpowiednim języku.
  • Skonfiguruj nawigację na witrynie: zmień nazwy pozycji menu i dodaj do nich linki do stron w innych językach.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Mój kalendarz Dodaj blok Kanał Aktualności do witryny Poznaj interfejs Bitrix24 Czat na żywo: jak skonfigurować i umieścić na stronie Kalendarz firmowy Synchronizacja kalendarza z iCloud Synchronizacja kalendarza z Office365 10 pytań na temat phishingu: sprawdź wiedzę pracowników Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24 Profil Bitrix24 Network