Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak otrzymywać powiadomienia z Bitrix24 e-mailem

W Bitrix24 możesz skonfigurować automatyczne wysyłanie powiadomień e-mail. Jest to wygodne, gdy chcesz być na bieżąco z procesami w pracy, ale nie chcesz logować się do Bitrix24.

W artykule opowiemy, jak:

Jak działają powiadomienia e-mail

W Bitrix24 nie wszystkie powiadomienia są duplikowane na e-mail.

  • E-mail jest wysyłany jednorazowo, 5-10 minut po zdarzeniu, jeśli nie zostało ono wyświetlone w Bitrix24. Na liście takie powiadomienia są wyróżnione żółtym tłem.
  • Powiadomienie jest wysyłane z adresu no-reply@adres_konta.bitrix24.pl.
  • E-mail jest wysyłany na adres podany w polu Kontaktowy e-mail w Twoim profilu.
    Mój profil w Bitrix24

Jak skonfigurować powiadomienia

1–3. Przejdź do Komunikator > Więcej > Ustawienia.
4. Kliknij Powiadomienia.
5. Wybierz Prosty tryb, aby włączyć powiadomienia.

Przy przejściu z Rozszerzonego trybu na Prosty bieżące ustawienia powiadomień zostaną zresetowane. Możesz je ponownie skonfigurować w kroku ósmym.

6. Wybierz, gdzie będą wysyłane powiadomienia — zaznacz opcje: Wersja internetowa i Aplikacja desktopowa, E-mail.

Zaznaczenie opcji Wersja webowa i Aplikacja desktopowa jest obowiązkowe — bez tego powiadomienia nie będą wysyłane e-mailem.

7. Przejdź do Rozszerzonego trybu, aby wybrać rodzaje powiadomień.
8. Zaznacz, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać na e-mail, na przykład zaproszenie na spotkanie lub powiadomienie o wypełnionym formularzu CRM.


Jak rozwiązać problemy z dostarczaniem powiadomień

Nieprawidłowy e-mail. Sprawdź, czy poprawnie podano e-mail w Twoim profilu.

E-mail z powiadomieniem trafił do spamu. Dodaj adres no-reply@adres_konta.bitrix24.pl do listy kontaktów Twojego serwisu pocztowego.

Powiadomienie zostało przeczytane w Bitrix24. Wyłącz automatyczne oznaczanie powiadomień jako przeczytane.
1–3. Przejdź do Komunikator > Ustawienia > Powiadomienia.
4. Odznacz opcję Automatyczne oznaczanie powiadomień jako przeczytane.

Powiadomienie pozostanie nieprzeczytane, nawet jeśli otworzysz listę powiadomień w Bitrix24.

Jeśli nic nie pomaga, skontaktuj się ze Wsparciem Twojego serwisu pocztowego.


W skrócie

  • W Bitrix24 możesz skonfigurować automatyczne wysyłanie powiadomień e-mailem. Jest to wygodne, gdy chcesz być na bieżąco z procesami w pracy.
  • Nieprzeczytane w Bitrix24 powiadomienia są wysyłane e-mailem na adres podany w polu Kontaktowy e-mail Twojego profilu po 5–10 minutach od zdarzenia.
  • Aby skonfigurować powiadomienia e-mailem, otwórz Komunikator > Więcej > Ustawienia > Powiadomienia. Wybierz, gdzie będą przychodzić powiadomienia — w Prostym trybie zaznacz opcje Wersja internetowa i Aplikacja desktopowa, E-mail. W Rozszerzonym trybie wskaż powiadomienia, które chcesz otrzymywać e-mailem.
  • Jeśli e-maile nie przychodzą, sprawdź adres e-mail w Twoim profilu, wyłącz automatyczne oznaczanie powiadomień jako przeczytane i dodaj adres no-reply@adres_konta.bitrix24.pl do listy kontaktów Twojego serwisu pocztowego.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Centrum Analityczne w Kreatorze BI Pytania dotyczące Bitrix24 CRM Jak utworzyć i skonfigurować sklep internetowy w Bitrix24 Synchronizacja kalendarza z Office365 Uprawnienie do publikowania produktów w sklepie internetowym Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Jak pracować z czatami w otwartych kanałach Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24 Czat na żywo: jak skonfigurować i umieścić na stronie Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie