Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

e-Podpis w HR: Jak utworzyć szablon dokumentu dla pracownika

W sekcji e-Podpis w HR możesz teraz tworzyć szablony dokumentów. Te szablony umożliwiają automatyczne generowanie i wysyłanie dokumentów do podpisu przez pracowników. Na przykład możesz przygotować formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i automatycznie wysłać go nowym pracownikom.

Pracownicy z dostępem do e-Podpisu w HR, np. dyrektor HR lub menedżer HR, mogą tworzyć szablony. Uprawnienia dostępu mogą być skonfigurowane przez administratora Bitrix24.
e-Podpis w HR: uprawnienia dostępu

Usługa e-Podpis w HR nie jest dostępna we wszystkich planach.
Plany i ceny Bitrix24

W tym artykule wyjaśnimy, jak utworzyć i edytować szablon dokumentu.


Utwórz szablon

  1. Przejdź do sekcji e-Podpis w HR > Szablony dokumentów.
  2. Kliknij Utwórz.
  3. Wybierz wcześniej utworzony dokument lub dodaj nowy.
  4. Wprowadź nazwę dokumentu i kliknij Kontynuuj.
  5. Wypełnij pola Ścieżki i kliknij Kontynuuj.
  6. Edytuj dokument, jeśli to konieczne.
  7. Sprawdź informacje i zapisz szablon.

Szablon został utworzony. Możesz teraz używać go do automatycznego wysyłania dokumentów do podpisu.


Edytuj szablon

  1. Przejdź do sekcji e-Podpis w HR > Szablony dokumentów. Na liście zobaczysz utworzone szablony.
  2. Kliknij ikonę Menu (≡) obok nazwy szablonu i wybierz Edytuj.
  3. Wyłącz szablon, jeśli tymczasowo nie planujesz go używać. Kliknij przełącznik w kolumnie Aktywny.

W skrócie

  • W sekcji e-Podpis w HR możesz teraz tworzyć szablony dokumentów. Te szablony umożliwiają automatyczne generowanie i wysyłanie dokumentów do podpisu przez pracowników.

  • Pracownicy z dostępem do e-Podpisu w HR, np. dyrektor HR lub menedżer HR, mogą tworzyć szablony. Uprawnienia dostępu mogą być skonfigurowane przez administratora Bitrix24.

  • Możesz utworzyć szablon w sekcji e-Podpis w HR > sekcja Szablony dokumentów.
  • Edytuj lub wyłącz utworzony szablon, jeśli nie jest potrzebny.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły i wyzwalacze w e-Podpisie w HR: podpisywanie dokumentów Uprawnienie do przeglądania i wyboru magazynu Jak skonfigurować uprawnienia do zmiany ceny produktu w elemencie CRM Uprawnienie do dokumentu korekty zapasów Deale Automatyzacja procesów w e-Podpis w HR: rekrutacja pracowników Wyślij wiadomość w Aktualnościach do użytkownika zewnętrznego Jak rozpocząć pracę z CRM w Bitrix24 Szablony danych kontaktu lub firmy Centrum Kontaktowe: statystyki rozmów