Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Zestawy danych Kreatora BI: ocena rozmów według skryptów sprzedażowych w CRM

Zestawy danych zawierają informacje o ocenach rozmów pracowników przez CoPilot w dealach, połączeniach i innych elementach Bitrix24. Dla każdego elementu dostępnych jest kilka zestawów danych, do których automatycznie przesyłane są informacje z pól standardowych oraz niestandardowych. Dzięki zestawom można tworzyć wykresy i analizować wskaźniki biznesowe.

W artykule opowiemy o zestawach danych do oceny rozmów według skryptów sprzedażowych w CRM. Pokażemy, jak łączyć zestawy i tworzyć wykresy.

Zestawy:

Przykłady:


Wybierz zestaw danych

Aby przeanalizować informacje w raporcie, wybierz zestaw danych i utwórz wykres.

crmaiqualityassessment — oceny rozmów według skryptów sprzedażowych w CRM. Zestaw zawiera dane o ocenach rozmów menedżerów według skryptów sprzedażowych w CRM. Obejmuje identyfikatory połączeń, oceny jakości i informacje o pracownikach. Możesz analizować, w jakim stopniu menedżerowie realizują scenariusze sprzedażowe w CRM i śledzić dynamikę jakości rozmów.
Analiza mowy AI i skrypty sprzedażowe

crmaiqualityassessment

Pole Opis Typ danych
ID Identyfikator oceny jakości Liczba
CREATEDAT Data utworzenia oceny Data
ACTIVITYID Identyfikator aktywności połączenia w CRM Liczba
ASSESSMENT Ocena Liczba
USEINRATING Ocena uwzględniona w ogólnym rankingu jakości rozmów: Y — tak, N — nie Tekst
RATEDUSERID Identyfikator pracownika, którego rozmowę ocenił CoPilot Liczba

crmcopilotcallassessment — skrypty sprzedażowe w CRM. Zestaw zawiera dane o skryptach sprzedażowych w CRM, które CoPilot wykorzystuje do oceny rozmów menedżerów. Zawiera nazwy i treści skryptów, status oraz wartości progowe ocen, na podstawie których AI określa jakość rozmowy. Pomaga zrozumieć, które skrypty są aktywne i jakie kryteria są używane do oceny komunikacji z klientami.

crmcopilotcallassessment

Pole Opis Typ danych
ID Identyfikator skryptu sprzedażowego Liczba
TITLE Nazwa skryptu sprzedażowego Tekst
PROMPT Treść skryptu sprzedażowego Tekst
ISENABLED Aktywność skryptu: Y — aktywny, N — nieaktywny Tekst
STATUS Status przetwarzania skryptu. Na przykład wartość SUCCESS, jeśli skrypt został pomyślnie wykonany. Tekst
CREATEDAT Data utworzenia skryptu Data
UPDATEDAT Data ostatniej zmiany skryptu Data
CREATEDBYID Identyfikator użytkownika, który utworzył skrypt Liczba
UPDATEDBYID Identyfikator użytkownika, który zmienił skrypt Liczba
LOWBORDER Minimalna ocena, przy której rozmowa jest uznawana za niskiej jakości Liczba
HIGHBORDER Minimalna ocena, przy której rozmowa jest uznawana za wysokiej jakości Liczba

Utwórz wykres

Informacje z zestawu danych można wykorzystać do analizy jakości rozmów menedżerów. Wykresy pomogą śledzić, w jakim stopniu pracownicy realizują scenariusze sprzedażowe w CRM.

  • 1–2. Otwórz Kreator BI > Charts > + Wykres.
  • 3–4. Wybierz zestaw danych i format, w którym chcesz zobaczyć informacje: tabela, wykres liniowy lub inny wariant. Jeśli na liście nie ma potrzebnego zestawu, kliknij Dodaj zestaw danych i stwórz nowy zestaw.
    Jak utworzyć zestaw danych
  • 5. Kliknij Utwórz nowy wykres.

Połącz zestawy danych

Połącz dane o dealach i ocenach połączeń, aby zobaczyć, jak CoPilot ocenił rozmowy menedżerów według skryptów sprzedażowych w CRM.

  1. Otwórz Kreator BI i przejdź do sekcji SQL > SQL Lab.
  2. Wybierz schemat bitrix24
  3. Wpisz zapytanie SQL i kliknij Run. Nowy zestaw zawiera dane z pól, które określiłeś w zapytaniu SQL. Możesz go zapisać jako zestaw danych, aby stworzyć wykres do raportu.
    Jak utworzyć i dodać do raportu wykres na podstawie wirtualnego zestawu danych

Jeśli łączysz zestawy danych po raz pierwszy, zobacz przykład zapytania.

Przykład zapytania SQL

Napisaliśmy zapytanie SQL, aby wyciągnąć dane z dwóch tabel: oceny połączeń (crmaiqualityassessment) i deali (crmdeal). Zapytanie pokaże menedżera odpowiedzialnego za deal, nazwę deala i ocenę połączenia powiązanego z dealem.

Możesz skopiować zapytanie i sprawdzić, jak CoPilot ocenił połączenia menedżerów według deali.

 SELECT
crmdeal.ASSIGNEDBYNAME AS "Imię menedżera",
crmdeal.TITLE AS "Nazwa deala",
crmaiqualityassessment.ASSESSMENT AS "Ocena połączenia"
FROM
crmaiqualityassessment
JOIN crmactivityrelation
ON crmaiqualityassessment.ACTIVITYID = crmactivityrelation.ACTIVITYID
JOIN crmdeal
ON crmactivityrelation.OWNERID = crmdeal.ID
WHERE
crmactivityrelation.OWNERTYPEID = 2

SELECT — określa, jakie informacje należy wyciągnąć z zestawu danych. Na przykład zapytanie SELECT crmdeal.ASSIGNEDBYNAME AS "Imię menedżera":

  • wybiera imię menedżera ASSIGNEDBYNAME z zestawu crmdeal,
  • przypisuje mu nazwę Imię menedżera,
  • wyświetla wynik w osobnej kolumnie w tabeli.

FROM — wskazuje główny zestaw, z którego wyciągane są dane. Wyciągamy z crmaiqualityassessment — to tabela z informacjami o ocenach połączeń.

JOIN — łączy tabelę crmaiqualityassessment z crmactivityrelation. Zapytanie wiąże połączenia z informacjami o Aktywnościach w CRM. Drugi JOIN łączy tabelę crmactivityrelation z crmdeal, wiążąc połączenia z dealami.

WHERE — filtruje wyniki i pokazuje tylko połączenia powiązane z dealami.


W skrócie

  • Zestawy danych Kreatora BI zawierają informacje o ocenach rozmów przez CoPilot, dealach, połączeniach i innych elementach Bitrix24.
  • Dla każdego elementu dostępnych jest kilka zbiorów danych, do których automatycznie przesyłane są informacje z pól standardowych oraz niestandardowych.
  • Do oceny rozmów według skryptów sprzedażowych w CRM dostępne są dwa zestawy danych: oceny rozmów (crmaiqualityassessment) i skrypty sprzedażowe w CRM (crmcopilotcallassessment).
  • Dzięki zestawom można analizować, w jakim stopniu menedżerowie realizują scenariusze sprzedażowe w CRM i śledzić dynamikę jakości rozmów.
  • Zestawy danych można łączyć, na przykład z dealami, aby ocenić wpływ jakości połączeń na sprzedaż. W tym celu można napisać zapytanie SQL, zapisać jego wynik jako zestaw danych i stworzyć wykres.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Otwarte kanały: uzyskaj zgodę na przetwarzanie danych osobowych e-Podpis w Bitrix24 Limit otwartych czatów dla otwartych kanałów Warunki korzystania z kanałów Facebook, Instagram i WhatsApp Pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24 Przykład konfiguracji dostępu do Zarządzania Asortymentem Raport o bieżącym asortymencie Raport o asortymencie Katalog produktów i usług Jak umieścić formularz CRM na stronie Bitrix24