Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Naklejki w aplikacji mobilnej

W Komunikatorze Bitrix24 możesz używać naklejek — to znany i szybki sposób, aby ożywić służbową komunikację. Naklejki pozwalają reagować na wiadomości bez słów: możesz wysłać je zamiast „ok” czy „dzięki”, wesprzeć współpracownika lub po prostu dodać emocji na czacie.

Naklejek możesz używać w:

  • czatach prywatnych i grupowych,
  • komentarzach do postów w kanałach,
  • collabach,
  • czatach zadań.

Jak wysłać naklejkę

Domyślnie wszyscy pracownicy mają dostęp do standardowych zestawów naklejek.

1. Otwórz wybrany czat, kanał lub collab.
2. Kliknij ikonę Naklejki w polu wprowadzania.
3. Wybierz naklejkę.
4. Kliknij ją, aby wysłać na czat.

Wysłane naklejki zapisują się w sekcji Ostatnie — zawsze masz pod ręką 12 najnowszych. Co możesz z nimi zrobić:

  • Wysłać — kliknij naklejkę.
  • Usunąć konkretną naklejkę — przytrzymaj ją i wybierz Usuń z ostatnich.
  • Usunąć wszystkie — kliknij Trzy kropki (...) > Wyczyść historię.

Jak utworzyć własny zestaw naklejek

W Bitrix24 możesz tworzyć własne zestawy naklejek — na przykład z firmowymi memami lub symboliką Twojej firmy. Po wysłaniu naklejki na czat inni uczestnicy będą mogli dodać sobie cały zestaw.

Naklejki możesz wgrywać w formatach webp, png i jpg. Plik webp nie może przekraczać 500 KB. Jeden bok obrazu musi mieć dokładnie 512 pikseli, najlepsza wielkość to 512×512. Dla formatów png i jpg nie ma takich ograniczeń, ale warto stosować te same parametry, aby naklejki wyglądały identycznie na komputerze i w aplikacji mobilnej.

1. Otwórz czat, kanał lub collab.
2. Kliknij ikonę Naklejki.
3. Kliknij Plus (+).
4. Wybierz obrazy z galerii telefonu — zaznacz je znacznikami.
5. Kliknij Wyślij pliki.
6–7. Wpisz nazwę zestawu i kliknij Dalej. Jeśli nie podasz nazwy, zostanie wygenerowana automatycznie.
8. Kliknij Utwórz.

Po utworzeniu pierwsza przesłana naklejka staje się awatarem zestawu.


Jak dodać naklejki współpracowników

Gdy współpracownik wyśle naklejkę na czacie, możesz dodać cały jego zestaw do swojej kolekcji.

1. Kliknij naklejkę — otworzy się cały zestaw.
2. Kliknij Dodaj zestaw.
3. Zestaw pojawi się w zakładce Naklejki.


Jak zarządzać zestawami naklejek

Własne zestawy. Stworzone przez Ciebie zestawy naklejek możesz edytować, zmieniać nazwę lub usunąć u wszystkich użytkowników.

Aby edytować zestaw, kliknij Trzy kropki (...) > Edytuj i wybierz działanie:

  • dodać nowe — kliknij Plus (+),
  • usunąć konkretną naklejkę — przytrzymaj ją i wybierz Usuń z zestawu,
  • zmienić nazwę zestawu — kliknij Trzy kropki (...) > Zmień nazwę i wpisz nową. Będzie widoczna dla wszystkich użytkowników.

Aby usunąć zestaw, kliknij Trzy kropki (...) > Usuń u wszystkich. Naklejki znikną u wszystkich użytkowników.

Zestawy współpracowników. Dodane zestawy współpracowników możesz usunąć ze swojej kolekcji — kliknij Trzy kropki (...) > Usuń u mnie.

Zestawów domyślnych nie można usunąć.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu Jak pracować z zadaniami w collabie Dokument transferu w aplikacji mobilnej Podłącz Kalendarz Google w aplikacji mobilnej Bitrix24 Dokument odpisu w aplikacji mobilnej Jak utworzyć Bitrix24 Aplikacja mobilna Bitrix24 w Huawei AppGallery Oferty w mobilnym CRM Jak skonfigurować collab Śledzenie czasu zatwierdzenia workflow