1. Niskie saldo:
W obszarze Telefonia > Saldo i statystyki sprawdź, czy masz wystarczająco dużo kredytów. Upewnij się także, że podany jest prawidłowy numer domyślny do połączeń wychodzących (Telefonia > Ustawienia telefonii.
2. Ta trasa jest niedostępna:
Numer telefonu musi być podany w formacie międzynarodowym:
- Kod kraju
- Kod miejscowości
- Sam numer
Nie ma znaczenia, czy numer zawiera dowolny z symboli +, ( ), - lub spacje między cyframi, system i tak rozpozna numer; ważna jest tylko kolejność cyfr.
Należy pamiętać, ten błąd może zostać wyświetlony, jeśli używasz naszej telefonii i próbujesz osiągnąć lokalizację docelową spoza listy Lokalizacje docelowe i stawki za połączenia wychodzące Bitrix24.
3. Problemy z połączeniem
Jeśli system nie może nawiązać połączenia (zarówno w przypadku połączeń wychodzących, jak i przychodzących), sprawdź następujące elementy:
- Wymagania techniczne.
- Możliwe, że zapora blokuje ruch, spróbuj wyłączyć system antywirusowy i powtórz próbę połączenia.
-
Jeśli masz problem z zaporą, upewnij się, że otwarte są te adresy:
- *.bitrix24.ru
- *.cloudfront.net
- *.bitrix24.com
- bitrix*.cdnvideo.ru
- Być może przeglądarka przesyła niepoprawnie zbuforowany plik z CDN. Pomóc może instalacja aplikacji komputerowej.