top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Błędy połączeń

1. Niskie saldo: 

W obszarze Telefonia > Saldo i statystyki sprawdź, czy masz wystarczająco dużo kredytów. Upewnij się także, że podany jest prawidłowy numer domyślny do połączeń wychodzących (Telefonia > Ustawienia telefonii.

2. Ta trasa jest niedostępna:

Numer telefonu musi być podany w formacie międzynarodowym:

  • Kod kraju
  • Kod miejscowości
  • Sam numer

Nie ma znaczenia, czy numer zawiera dowolny z symboli +, ( ), lub spacje między cyframi, system i tak rozpozna numer; ważna jest tylko kolejność cyfr.

Należy pamiętać, ten błąd może zostać wyświetlony, jeśli używasz naszej telefonii i próbujesz osiągnąć lokalizację docelową spoza listy Lokalizacje docelowe i stawki za połączenia wychodzące Bitrix24.

3. Problemy z połączeniem

Jeśli system nie może nawiązać połączenia (zarówno w przypadku połączeń wychodzących, jak i przychodzących), sprawdź następujące elementy:

  1. Wymagania techniczne.
  2. Możliwe, że zapora blokuje ruch, spróbuj wyłączyć system antywirusowy i powtórz próbę połączenia.
  3. Jeśli masz problem z zaporą, upewnij się, że otwarte są te adresy:
    • *.bitrix24.ru 
    • *.cloudfront.net
    • *.bitrix24.com
    • bitrix*.cdnvideo.ru
  4. Być może przeglądarka przesyła niepoprawnie zbuforowany plik z CDN. Pomóc może instalacja aplikacji komputerowej.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane