Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Kreator raportów w CRM

Za pomocą kreatora raportów w CRM menedżerowie mogą ocenić, jak firma się rozwija, jakie zyski przynieśli menedżerowie i jaki produkt najlepiej się sprzedaje.

Raporty w Zadaniach i CRM różnią się od siebie. Czytaj więcej: Przegląd raportów zadań.

Jak dodać raport?

Przejdź do CRM> Analityka> Kreator raportów.

Możesz utworzyć raport z listy raportów standardowych. Aby to zrobić, wybierz potrzebny szablon. Najedź kursorem na szablon, aby wyświetlić bardziej szczegółowe informacje o treści raportu.

Aby utworzyć nowy raport, kliknij przycisk Dodaj raport w prawym górnym rogu.

Wybierz zestaw pól w raporcie. Obecnie raport można budować dla deali, produktów, leadów, faktur i działań.

W formularzu wpisz nazwę raportu, opis, okres raportowania i dodaj potrzebne kolumny.

Możesz także dodać filtry, aby ograniczyć wyniki wyszukiwania. Na przykład w raporcie podaliśmy dodatkowy parametr: otrzymana kwota jest większa od 100. W ten sposób możesz zobaczyć wszystkie deale, które przekraczają określoną kwotę.

Aby zbudować wykres w raporcie, zaznacz opcję Pokaż wykres.

Wykres w raporcie zostanie wyświetlony w zależności od wybranego typu: liniowy, kolumnowy lub kołowy.

Jak dodać niestandardowe pola do raportu

W raportach możesz używać niestandardowych pól CRM. Będą dostępne podczas konfigurowania kolumn raportu.

Czytaj więcej: Pola niestandardowe w elementach CRM.

Jak udostępnić raport współpracownikom

Jeśli chcesz udostępnić raport współpracownikom, kliknij przycisk Dodaj więcej w sekcji Udostępnianie i wybierz potrzebnych pracowników. Nie udostępniasz danych, a jedynie wyświetlasz szablon raportu.

Aby udostępnić dane z raportu, możesz również je wyeksportować do programu Excel i wysłać współpracownikom.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Raport Pulpit aktywności Moje raporty: Deale Moje raporty Moje raporty: Leady