Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do otwartych kanałów

Centrum Kontaktowe łączy w sobie narzędzia do komunikacji z klientami: formularze internetowe, Telefonię, pocztę i otwarte kanały. Tutaj możesz zobaczyć listę wszystkich czatów z klientami, podłączyć nowe kanały i ocenić pracę pracowników.
Jeśli nie wszyscy użytkownicy potrzebują dostępu do Centrum Kontaktowego, skonfiguruj uprawnienia dostępu dla kanałów otwartych.

Sprawdź, czy w Twoim planie dostępne są uprawnienia dostępu do kanałów otwartych.
Cennik Bitrix24

Aby skonfigurować uprawnienia dostępu,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe.
  2. Kliknij ikonę sieci społecznościowej lub ikonę komunikatora i wybierz otwarty kanał.
  3. W sekcji Uprawnienia dostępu kliknij opcję Konfiguruj.

Wybierz standardowe role

Uprawnienia dostępu są oparte na rolach. Domyślnie dostępne są trzy role:

  • Administrator: użytkownicy mają pełny dostęp do ustawień, historii komunikacji i statystyk.
  • Dyrektor generalny: użytkownicy mają dostęp do historii komunikacji i statystyk, ale nie mogą edytować ustawień.
  • Menedżer: użytkownicy mają dostęp tylko do rozmów osobistych i nie mogą edytować ustawień.

Jeśli domyślne role nie odpowiadają Twoim potrzebom, utwórz własne, niestandardowe.


Skonfiguruj role niestandardowe

Utwórz nową rolę i określ, do czego użytkownicy będą mieli dostęp.

Otwarte kanały. Użytkownicy mogą zobaczyć podłączone otwarte kanały i edytować ustawienia. Dostęp do przeglądania i edycji należy skonfigurować osobno. Istnieją następujące poziomy dostępu:

  • tylko własne kanały
  • własne kanały oraz działu
  • jakiekolwiek otwarte kanały
  • odmowa dostępu

Połącz kanały komunikacji. Użytkownicy mogą przeglądać podłączone kanały i tworzyć nowe. Istnieją następujące poziomy dostępu:

  • jakiekolwiek
  • własne
  • własne oraz działu
  • odmowa dostępu
Uprawnienia te są współzależne. Jeśli odmówisz dostępu do przeglądania otwartych kanałów, użytkownicy nie będą mogli edytować ani podłączać kanałów komunikacji. Jeśli ograniczysz dostęp do podłączenia kanałów komunikacji, użytkownicy nie będą mogli zobaczyć żadnych otwartych kanałów.

Statystyki komunikacji. Określ, które czaty otwartych kanałów użytkownicy mogą widzieć na liście rozmów w sekcji Centrum Kontaktowe > Rozmowy:

  • jakiekolwiek
  • własne
  • własne oraz działu
  • odmowa dostępu

Lista rozmów: jak znaleźć czat otwartych kanałów

Historia komunikacji. Użytkownicy mający dostęp do historii komunikacji mogą zapoznać się z historią wiadomości. Istnieją następujące poziomy dostępu:

  • jakiekolwiek
  • własne
  • własne oraz działu
  • odmowa dostępu
Dostęp do historii komunikacji zależy od uprawnień dostępu użytkownika w CRM. Mają pierwszeństwo przed uprawnieniami do kanałów otwartych. Jeśli użytkownik ma dostęp do deali, może także otwierać i czytać czat w formularzu deala. Na przykład przełożony może przeglądać historię czatów, aby monitorować proces pracy nad dealem.

Dołącz do rozmowy. Określ, do których czatów użytkownicy mogą dołączyć:

  • jakiekolwiek
  • własne
  • własne oraz działu
Możliwość dołączenia do czatu zależy także od uprawnień dostępu użytkownika w CRM. Jeśli użytkownicy mają dostęp do konkretnego leadu lub deala, mogą również dołączyć do podłączonego czatu.

Ocena rozmowy. Użytkownicy mogą oceniać czaty własne i innych użytkowników. Poziomy dostępu to:

  • własne oraz działu
  • jakiekolwiek
  • odmowa dostępu

Aby użytkownik mógł ocenić czat, wymagany jest dostęp do historii komunikacji.
Otwarte kanały: ocena jakości

Ogólne parametry. Określ, czy użytkownicy mogą edytować uprawnienia dostępu do kanałów otwartych.

Gotowe odpowiedzi. Użytkownicy z kolejki otwartego kanału mają dostęp do szablonów odpowiedzi. Jeśli chcesz przenieść czat do pracownika, którego nie ma w kolejce, skonfiguruj uprawnienia dostępu tak, aby miał dostęp do listy szybkich odpowiedzi.
Gotowe odpowiedzi w Otwartych kanałach


Wybierz użytkowników, którzy będą pracować z otwartymi kanałami

Wybierz użytkowników, którzy będą pracować z otwartymi kanałami i przypisz im rolę. Jeśli użytkownik ma wiele ról, system przydzieli mu rolę o najszerszym poziomie dostępu. Na przykład, użytkownik ma dwie role: jedna rola ogranicza dostęp do otwartych kanałów, a druga umożliwia przeglądanie. W takim przypadku użytkownik będzie miał dostęp do przeglądania.

Kliknij Dodaj uprawnienia dostępu i wybierz kategorię użytkownika:

  • Użytkownicy: znajdź i wybierz konkretnego pracownika.
  • Działy: przypisz uprawnienia całemu działowi.
  • Grupy użytkowników: ta opcja jest dostępna tylko dla użytkowników wersji Bitrix24 On-Premise. Skonfiguruj grupę użytkowników i wybierz ją podczas przypisywania uprawnień dostępu.
  • Grupy sieci społecznościowych: zezwól wszystkim członkom określonej grupy roboczej lub projektu na pracę z otwartymi kanałami.
Grupy użytkowników i grupy sieci społecznościowych to różne narzędzia.
Grupy użytkowników są dostępne tylko w wersji Bitrix24 On-Premise. Są przydatne przy podziale użytkowników na grupy o różnych poziomach dostępu.
Dowiedz się, jak skonfigurować grupy użytkowników
Grupy sieci społecznościowych to grupy robocze lub projekty, które można utworzyć w Bitrix24, aby pracownicy mogli pracować w określonym zespole.
Utwórz grupę roboczą lub projekt

In brief

  • Aby wybrać użytkowników do pracy z otwartymi kanałami, skonfiguruj uprawnienia dostępu.
  • Istnieją trzy role domyślne. Jeśli nie odpowiadają Twoim potrzebom, stwórz własne.
  • Przypisz role poszczególnym użytkownikom, każdemu działowi lub członkom grupy roboczej.
  • Zdecyduj, do czego użytkownicy będą mieli dostęp: otwarte kanały, statystyki, ustawienia itp.
  • Uprawnienia dostępu do CRM mają pierwszeństwo przed uprawnieniami dostępu do kanałów otwartych. Jeśli użytkownicy mają dostęp do deali, mogą także otwierać i czytać czat w formularzu elementu CRM. Na przykład przełożony może przeglądać historię czatów, aby monitorować proces pracy nad dealem.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo