Udostępniaj pliki i foldery Bitrix24.Drive za pomocą linków publicznych i wewnętrznych. Te narzędzia zapewniają efektywną pracę zespołową w Twojej firmie.
Linki wewnętrzne
Czasami musisz udostępnić plik lub folder współpracownikowi, nie udostępniając go innym użytkownikom. Możesz to zrobić w następujący sposób:
Wybierz plik, który chcesz udostępnić, i kliknij Udostępnij> Kopiuj wewnętrzny link. Następnie wklej ten link do wiadomości i wyślij go do swojego współpracownika.
Kiedy potrzebne są linki publiczne?
Publiczne linki są przydatne, gdy trzeba udostępnić pliki lub foldery użytkownikom zewnętrznym bez udzielania im dostępu do Bitrix24. Na przykład, aby udostępnić cennik klientowi.
Jak uzyskać publiczny link do pliku?
Aby uzyskać publiczny link do pliku, wybierz plik> kliknij Udostępnij> Uzyskaj publiczny link.
Kliknij przycisk koła zębatego po prawej stronie linku, aby skonfigurować dodatkowe ustawienia.
Teraz możesz wysłać ten link do użytkownika, który będzie mógł przejrzeć i pobrać plik lub udostępnić ten link innym osobom.
Użyj filtru, aby wyszukiwać pliki tylko z linkami publicznymi:
Jak uzyskać publiczny link do folderu?
Uzyskać publiczny link do folderu można w taki sam sposób, jak uzyskać link do pliku.
Możesz pobrać folder jako archiwum lub pobrać jeden plik - po prostu kliknij menu po lewej stronie nazwy pliku.
Jak wyłączyć link publiczny?
Aby wyłączyć linki publiczne, wystarczy przesunąć suwak w menu ustawień linku.
Możesz ponownie włączyć link publiczny później, ale zostanie wygenerowany nowy link. Stary link nie będzie działać.