Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak utworzyć i wysłać fakturę do klienta

Faktura jest ostatnim etapem pracy z klientem po pomyślnym zamknięciu deala. W Bitrix24 jest to jeden z elementów CRM. Z reguły tworzony jest na podstawie deala lub oferty. Fakturę można wysłać do klienta jako dokument.

W fakturach dostępne są wszystkie typowe funkcje elementów CRM: pola niestandardowe, kanban, historia, oś czasu, reguły automatyzacji itd.

Jak utworzyć fakturę?

Otwórz deal, na podstawie którego chcesz utworzyć fakturę. Kliknij strzałkę w prawym górnym rogu i wybierz opcję Faktura.

W formularzu zobaczysz deal, na podstawie którego została utworzona faktura oraz dane kontaktowe klienta.


Jak wysłać fakturę do klienta?

Aby utworzyć dokument faktury do wysłania do klienta, kliknij Dokument i wybierz potrzebny szablon.

Czytaj więcej: Szablony dokumentów.

Dokument jest od razu dostępny w formacie docx, wygenerowanie pliku PDF zajmie kilka sekund.

Po wygenerowaniu dokumentu możesz:

  • Pobrać go w formacie docx lub PDF;
  • Wyślij e-mailem lub SMS-em.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Szablony faktur i ofert Pola niestandardowe w fakturach i inteligentnych procesach SPA Kanban w CRM Obserwatorzy w CRM Pola standardowe w CRM Widok Terminy w fakturach i ofertach Faktury Nowe faktury w CRM Widok listy w CRM Możliwości Faktur