Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM

Reguła automatyzacji Utwórz dokument CRM ma kilka opcji, które wpływają na ostateczny dokument. Przyjrzyjmy się im bliżej.

  • Szablon. Wszystkie szablony dołączone do faktur są dostępne na liście.
  • Jak dodać szablon do sekcji CRM

    Otwórz listę dokumentów z dowolnej sekcji CRM i przejdź do ustawień potrzebnego dokumentu.

    Przejdź do sekcji Powiąż z CRM i dodaj Faktury do listy elementów.

    Następnie będziesz mógł tworzyć dokumenty w formularzu faktur zgodnie z potrzebnym szablonem.

  • Poczekaj na zakończenie konwersji do PDF. Ta opcja pozwala wysyłać link do dokumentu PDF w innych regułach. Na przykład w regule Wyślij e-mail do klienta. Uruchomienie workflow lub kolejnej reguły zatrzymuje się na czas generowania dokumentu, zwykle na kilka sekund.
  • Z podpisem i pieczątką. Ta opcja umożliwia dodanie tych elementów do dokumentu.
  • Czytaj więcej: Dokumenty w CRM.

  • Utwórz link publiczny. Ta opcja generuje link, za pomocą którego klient może otworzyć dokument w trybie podglądu.
  • W razie potrzeby możesz pobrać lub wydrukować udostępniony dokument.

    Następnie określ dane swojej firmy, które chcesz umieścić w dokumencie. Jeśli masz kilka firm na liście, wybierz potrzebną firmę, dane firmy i dane bankowe.

    Czytaj więcej: Dane mojej firmy.

  • W sekcji Pola dokumentu możesz określić dowolne wartości dla dowolnych pól znajdujących się w dokumencie.
  • Na przykład masz w dokumencie niestandardowe pole, w którym określasz kolejność zwrotu towarów. Warunki różnią się w zależności od tego, czy zawierasz umowę z osobą fizyczną czy prawną. Za pomocą opcji Pola dokumentu możesz dodać tekst do pola, na przykład ze zmiennej.

Jak podstawić wartość w polu

Otwórz listę pól i wybierz wartość.

Otwórz opcje i wybierz potrzebną wartość pola ze zmiennej.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły w CRM: Alerty pracownika Reguły automatyzacji: komunikacja z klientem Automatyzacja sprzedaży w CRM Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Reguły automatyzacji: Edytuj zmienną i Operacje matematyczne Więcej o regułach: dodaj do listy wyjątków Reguły w CRM: Powtarzalna sprzedaż Reguły pomocnicze w CRM Wyzwalacze w CRM: komunikacja z klientem Reguła Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR