Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Podłącz centralę PBX w chmurze

Moduł SIP Connector umożliwia podłączenie centrali PBX w chmurze do Bitrix24.

Do jednego konta można podłączyć nie więcej niż 10 central PBX w chmurze.

Centrala PBX w chmurze może być podłączona za pomocą:

  • interfejsu API REST
  • lub za pomocą modułu SIP Connector

Możesz używać tych połączeń zarówno osobno, jak i razem.

Czytaj więcej o różnice między SIP Connector a aplikacjami REST w tym artykule.

1. Integracja z centralą PBX w chmurze za pomocą REST API

Konfiguracja podłączenia PBX za pomocą REST API odbywa się na stronach aplikacji innych firm i nie zależy od Bitrix24. Instrukcje dotyczące podłączenia centrali PBX za pomocą interfejsu API REST można znaleźć na stronie pobierania tych aplikacji w Bitrix24.Market. Możesz również skontaktować się z programistą aplikacji, aby uzyskać więcej informacji.


2. Integracja z centralą PBX w chmurze przez SIP Connector

Połączenie PBX nie wymaga specjalnych wymagań technicznych, za wyjątkiem obsługi protokołu SIP. Zawsze możesz spróbować podłączyć dowolnego operatora. Jeśli operator działa zgodnie ze standardami SIP, nie powinno wystąpić problemów z jego działaniem.

Aby przetestować funkcjonalność, w Bitrix24 dostępne są darmowe minuty na połączenia wychodzące. Liczba darmowych minut i okres obowiązywania aktywnej licencji na SIP Connector są wyświetlane na stronie Bilans i statystyki w sekcji Telefonia.

Czytaj więcej: Przetestuj połączenie SIP.

Jeśli po przetestowaniu jesteś zadowolony z usługi i zamierzasz korzystać z centrali PBX do połączeń wychodzących, musisz zapłacić za licencję.

Uwaga:
  • Licencja na SIP Connector jest kupowana dla całego Bitrix24. Oznacza to, że jeśli podłączysz więcej niż jedną centralę SIP PBX do swojego Bitrix24, nie musisz kupować dodatkowego SIP Connector.
  • Licencja na SIP Connector jest kupowana osobno, tzn. nie jest powiązana z saldem Telefonii Bitrix24.
  • Nie zalecamy jednoczesnego korzystania z aplikacji i połączenia SIP od jednego dostawcy. Może to powodować błędy: zduplikowane połączenia w szczegółach połączenia, brak przycisku "Odbierz" itp.
  • Upewnij się, że centrala PBX w chmurze, którą chcesz połączyć z Bitrix24, obsługuje protokół SIP.
  • Aby przetwarzać połączenia, oprócz ustawień w Bitrix24 i samej centrali PBX, będziesz musiał wprowadzić ustawienia w zaporze sieci lokalnej (firewall).

Konfiguracja podłączenia w Bitrix24

W sekcji Telefonia> Połączenie kliknij PBX w chmurze.

Następnie kliknij przycisk Podłącz centralę PBX w chmurze:

Wypełnij formularz:

  • Nazwa połączenia - dowolna nazwa połączenia.
  • Adres serwera to adres IP Twojej centrali PBX.
  • Login i hasło - dane umożliwiające dostęp do PBX.

Niektóre centrale PBX wymagają dodatkowej konfiguracji parametrów. W formularzu zobaczysz następujące pola opcjonalne:

  • Zaloguj się jako użytkownik - wprowadź dane z pola auth user w ustawieniach centrali.
  • Proxy serwer - wprowadź dane z pola sip outbound proxy w ustawieniach PBX.
  • Kliknij Zapisz i skonfiguruj ustawienia połączenia.


    Statusy podłączenia PBX w chmurze

    Podłączenie PBX nie następuje od razu, przechodzi przez kilka etapów:

    • W toku - połączenie jest przetwarzane. Będziesz mógł odbierać połączenia przychodzące w ciągu kilku minut.
    • Odbieranie danych - odbierane są dane o bieżącym statusie.
    • Błąd - wystąpił błąd podczas podłączenia. Upewnij się, że podane parametry połączenia są poprawne.

    Ustawienia zapory w sieci lokalnej

    Domyślnie używane są następujące porty:

    • Dla połączeń z przeglądarki: 443 TCP, 3478 TCP/UDP, 8000-48000 UDP.
    • Dla połączeń z urządzenia SIP: 5060 TCP/UDP, 3478 TCP/UDP, 8000-48000 UDP.

    Zwykle ważne jest, aby SIP zezwalał na ruch wychodzący (np. z centrali PBX), a połączenia przychodzące będą działać automatycznie. RTP jest zwykle używany jako UDP (dzięki czemu pakiety danych mogą zostać utracone bez zakłócania transmisji danych).

    Same porty można skonfigurować we właściwościach PBX: wskazane tam porty muszą być również otwarte w zaporze.


    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    Czym jest SIP Connector Różnice między SIP Connector a aplikacjami REST Podłącz biurową centralę PBX Przetestuj połączenie SIP