Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Reguły i wyzwalacze w zadaniach

Reguły automatyzacji to szereg działań, który jest automatycznie uruchamiany na określonym etapie zadania. Reguły automatyzacji Bitrix24 przyspieszą pracę pracowników i pomogą zorganizować złożone zadania i projekty.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24 Cloud.

Skonfiguruj reguły automatyzacji w Zadaniach

Reguły można skonfigurować dla Projektów, trybu pracy Mój plan i Statusów zadań.

Aby skonfigurować reguły automatyzacji, kliknij specjalną ikonę w sekcji Zadania i projekty.

Kliknij przycisk Utwórz, aby dodać regułę automatyzacji.

Na przykład utwórzmy regułę automatyzacji, która zmieni osobę odpowiedzialną za zadanie.

W polu Zmień w imieniu wybierz pierwszego odpowiedzialnego za zadanie, a w polu Nowa osoba odpowiedzialna wybierz kolejną osobę odpowiedzialną za zadanie.

Następnie w widoku Terminarz przeciągnij zadanie na etap z ustawioną regułą.

W rezultacie zadanie zostanie przeniesione na inną osobę odpowiedzialną.


Skonfiguruj wyzwalacze w Zadaniach

Wyzwalacz to określone działanie lub sytuacja, na przykład zaległe zadanie. Gdy tylko taka sytuacja nastąpi, wyzwalacz przeniesie zadanie do potrzebnego etapu. Następnie zostanie uruchomiona reguła automatyzacji, którą ustawiłeś na tym etapie.

Na przykład dodaj wyzwalacz Śledź zmianę statusu zadania. Gdy pracownik zmieni status zadania, automatycznie przejdzie ono do określonego etapu.

Wybierz status Odłożone i zapisz wyzwalacz na etapie Do zrobienia w tym tygodniu. W ten sposób wyzwalacz przeniesie zadanie na etap Do zrobienia w tym tygodniu, jeśli pracownik zmieni status zadania na Odłożone.

Następnie sprawdźmy ustawienia wyzwalacza. Otwórz zadanie i zmień status na Odłożone.

Zadanie zostanie przeniesione na etap Do zrobienia w tym tygodniu.

Możesz także skonfigurować wyzwalacze w CRM. Czytaj więcej: Wyzwalacze w CRM.

Niestandardowe reguły automatyzacji i Bitrix24.Market

Niestandardowe reguły automatyzacji to webhooki i aplikacje z Marketu, które dodają reguły od zewnętrznych deweloperów.

Korzystając z Webhooków, Bitrix24 może łączyć się z usługami stron trzecich. Aby ustawić regułę, wprowadź adres modułu obsługi i wymagane parametry.

Czytaj więcej: Zasoby dla programistów.

Możesz także pobrać reguły automatyzacji z Bitrix24.Market.

Czytaj więcej: Zainstaluj aplikacje z Bitrix24.Market.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo