W Bitrix24 możesz korzystać z filtrów i inteligentnego wyszukiwania w zadaniach. Sortuj zadania według ról, statusów, ustawiaj własne filtry, korzystaj z inteligentnego wyszukiwania i szybko znajduj ulubione zadania.
Jak pracować z filtrami
Domyślnie możesz konfigurować filtry według ról i statusów.
Filtry według ról:
- W toku
- Uczestniczę
- Zleciłem
- Obserwuję
Filtry według statusów:
- W oczekiwaniu
- W toku
- Czeka na kontrolę
- Odłożone
- Zakończone
- Ukończone w aktywnym sprincie
Aby dodać własne filtry, kliknij Dodaj pole i wybierz z listy rozwijanej pola, według których chcesz filtrować zadania. Na przykład dodaj pola Osoba odpowiedzialna i Wymaga uwagi.
Aby ukryć niepotrzebne pole, kliknij krzyżyk po prawej stronie.
Możesz przywrócić ustawienia za pomocą specjalnego przycisku Przywróć domyślne pola.
Aby skonfigurować filtry z lewego menu, kliknij ikonę koła zębatego.
Możesz przypiąć filtr do góry, usunąć lub zmienić jego nazwę.
Aby zmienić kolejność filtrów, przytrzymaj trzy paski i przeciągnij filtr w potrzebne miejsce.
Możesz przywrócić ustawienia za pomocą specjalnego przycisku Przywróć domyślne.
Administrator portalu może ustawić filtry dla wszystkich pracowników. Aby to zrobić, zaznacz pole Zastosuj dla wszystkich użytkowników.
Inteligentne wyszukiwanie w zadaniach
Jeśli pamiętasz nazwę zadania lub część nazwy, użyj inteligentnego wyszukiwania. Pozwoli Ci to szybko znaleźć zadanie bez ustawiania filtrów.
Aby skorzystać z inteligentnego wyszukiwania, wpisz w polu nazwę zadania lub część nazwy.
Wyszukiwanie ulubionych zadań
Możesz dodawać zadania do ulubionych, klikając przycisk menu obok nazwy zadania> Dodaj do ulubionych.
Aby znaleźć zadania dodane do ulubionych, otwórz filtr i dodaj pole Parametry zadania.
W polu wybierz opcję W ulubionych.
Następnie zobaczysz wszystkie zadania dodane do ulubionych.
Polecane artykuły: