Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak połączyć elementy CRM

W Bitrix24 możesz połączyć kilka deali/leadów w jeden. Ta opcja jest przydatna, jeśli na przykład masz kilka deali zawierających dane od tego samego klienta. Na przykład klient wysłał Ci e-mail w sprawie zakupu koszuli, a następnie zadzwonił, aby podać więcej informacji na temat jej koloru. W efekcie masz dwa deale dotyczące tego samego klienta i produktu. Możesz je połączyć, aby zapisać wszystkie ważne szczegóły.

Sprawdź, czy ta opcja jest dostępna w Twoim planie taryfowym.
Plany taryfowe Bitrix24

Łączenie deali nie będzie możliwe, jeśli nie masz uprawnień dostępu do edycji i usuwania elementów CRM.
Uprawnienia dostępu do CRM

Aby połączyć deale, przejdź do sekcji CRM > Deale i wybierz widok Lista.

Zaznacz deale , które chcesz połączyć. W menu Wybierz działanie kliknij opcję Scal.

Otworzy się suwak z ustawieniami pól deala. Wybierz deal, który będzie używany jako podstawowy.

Deale mogą zostać połączone automatycznie, jeśli mają wiele pasujących pól. To znaczy, że nie zobaczysz suwaka z ustawieniami. Na podstawie wybranych deali zostanie automatycznie utworzony nowy deal, który możesz edytować według potrzeb.

Podczas łączenia deali to samo pole może mieć różne wartości. Wybierz pola, które chcesz dodać do deala wynikowego. Wybrane pola zobaczysz po lewej stronie.

Kliknij przycisk Scal, a deale zostaną połączone.

Kliknij przycisk Scal i edytuj, jeśli chcesz, aby po połączeniu otworzył się formularz deala.

Na liście pozostanie tylko jeden deal.


W skrócie
  • Łączenie deali nie jest możliwe, jeśli nie masz uprawnień dostępu do edycji i usuwania elementów CRM.
  • Aby połączyć deale, przejdź do sekcji CRM > Deale i wybierz widok Lista. Zaznacz deale, które chcesz połączyć. W menu Wybierz działanie kliknij opcję Scal.
  • W suwaku z ustawieniami pól deala wybierz deal, który będzie używany jako podstawowy. Wybierz potrzebne pola. Kliknij przycisk Scal, a deale zostaną połączone.
  • Deale mogą zostać połączone automatycznie, jeśli mają wiele pasujących pól. To znaczy, że nie zobaczysz suwaka z ustawieniami. Na podstawie wybranych deali zostanie automatycznie utworzony nowy deal, który możesz edytować według potrzeb.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo