top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Łączenie duplikatów

Czasami możesz znaleźć się w sytuacji, gdy musisz połączyć kilka elementów CRM. Na przykład klient wysłał Ci wiadomość e-mail dotyczącą zakupu koszuli, a następnie zadzwonił, aby przekazać dodatkowe informacje na temat jej koloru. W efekcie masz dwa deale dotyczące tego samego klienta i produktu.

Aby łączyć duplikaty, musisz mieć uprawnienia dostępu do edycji i usuwania elementów CRM. Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu w systemie CRM.

Aby połączyć elementy, kliknij CRM> Deale> Lista.

Wybierz deale, które chcesz połączyć, i wybierz opcję Połącz w menu działań.

Przed łączeniem elementów musisz wybrać deal, który będzie używany jako deal podstawowy.

Wynik łączenia zobaczysz po lewej stronie.

Może się okazać, że po łączeniu deali w tym samym polu zostaną wyświetlone różne wartości. Wybierz wartość, którą chcesz dodać do wyniku łączenia.

Nie musisz tego robić, jeśli wartości pól są już zgodne.

Po łączeniu deali zobaczysz powiadomienie i deal końcowy.

Nowy deal zawiera wszystkie wartości pól wybranych podczas łączenia.

Ta opcja jest dostępna dla subskrybentów CRM +, Standard i Professional.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane