Czasami możesz znaleźć się w sytuacji, gdy musisz połączyć kilka elementów CRM. Na przykład klient wysłał Ci wiadomość e-mail dotyczącą zakupu koszuli, a następnie zadzwonił, aby przekazać dodatkowe informacje na temat jej koloru. W efekcie masz dwa deale dotyczące tego samego klienta i produktu.
Aby połączyć elementy, kliknij CRM> Deale> Lista.
Wybierz deale, które chcesz połączyć, i wybierz opcję Połącz w menu działań.
Przed łączeniem elementów musisz wybrać deal, który będzie używany jako deal podstawowy.
Wynik łączenia zobaczysz po lewej stronie.
Może się okazać, że po łączeniu deali w tym samym polu zostaną wyświetlone różne wartości. Wybierz wartość, którą chcesz dodać do wyniku łączenia.
Nie musisz tego robić, jeśli wartości pól są już zgodne.
Po łączeniu deali zobaczysz powiadomienie i deal końcowy.
Nowy deal zawiera wszystkie wartości pól wybranych podczas łączenia.