Czasami otrzymujesz prywatne wiadomości na firmowy adres e-mail lub prywatne połączenia na służbowy telefon. Informacje te są automatycznie dodawane do CRM. Ale te połączenia lub e-maile nie są od klientów, więc nie powinny być w CRM. W Bitrix24 możesz rozwiązać ten problem za pomocą narzędzia Wyjątki.
Przejdź do CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Wyjątki.
Kliknij Dodaj do listy, aby dodać nowy wyjątek.
Wprowadź numer telefonu lub adres e-mail, który chcesz dodać do wyjątków. Możesz także dodawać komentarze. Aby to zrobić, wpisz komentarz po numerze/adresie e-mail oddzielony średnikiem i kliknij Importuj.
Wszystko jest gotowe. Teraz wiadomości z tych adresów i numerów nie będą zapisywane w CRM.
Lista wyjątków w formularzu elementu CRM
Możesz dodać dane do listy wyjątków bezpośrednio w formularzu leadu lub deala. Kliknij koło zębate i kliknij Dodaj do wyjątków.
Wszystkie numery telefonów i adresy e-mail leadów zostaną dodane do listy wyjątków. Może to być przydatne, jeśli korzystasz z powtarzalnych leadów. Dodaj lead do wyjątków, a na jego podstawie nie zostanie utworzony powtarzalny lead.
Lista wyjątków w ustawieniach Telefonii
Uprawnienia dostępu do listy wyjątków
Aby skonfigurować uprawnienia dostępu do listy wyjątków, przejdź do CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Uprawnienia dostępu.
Każda rola ma możliwość przyznania lub ograniczenia dostępu do listy wyjątków. Wybierz jedną z opcji i zapisz zmiany.