Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Lista wyjątków

Czasami otrzymujesz prywatne wiadomości na firmowy adres e-mail lub prywatne połączenia na służbowy telefon. Informacje te są automatycznie dodawane do CRM. Ale te połączenia lub e-maile nie są od klientów, więc nie powinny być w CRM. W Bitrix24 możesz rozwiązać ten problem za pomocą narzędzia Wyjątki.

Przejdź do CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Wyjątki.

Kliknij Dodaj do listy, aby dodać nowy wyjątek.

Wprowadź numer telefonu lub adres e-mail, który chcesz dodać do wyjątków. Możesz także dodawać komentarze. Aby to zrobić, wpisz komentarz po numerze/adresie e-mail oddzielony średnikiem i kliknij Importuj.

Przykład:

test@test.pl

jankowalski@test.pl;Kierownik działu sprzedaży Jan Kowalski

Wszystko jest gotowe. Teraz wiadomości z tych adresów i numerów nie będą zapisywane w CRM.

Lista wyjątków działa tylko w przypadku nowych wiadomości e-mail. Jeśli wiadomość e-mail jest odpowiedzią, to dane trafią do CRM.

Wiadomości e-mail i połączenia nie są całkowicie blokowane. Nadal będą zapisywane w statystykach skrzynek pocztowych i Telefonii.

Lista wyjątków w formularzu elementu CRM

Możesz dodać dane do listy wyjątków bezpośrednio w formularzu leadu lub deala. Kliknij koło zębate i kliknij Dodaj do wyjątków.

W takim przypadku Bitrix24 usunie aktualny lead, deal lub kontakt.

Wszystkie numery telefonów i adresy e-mail leadów zostaną dodane do listy wyjątków. Może to być przydatne, jeśli korzystasz z powtarzalnych leadów. Dodaj lead do wyjątków, a na jego podstawie nie zostanie utworzony powtarzalny lead.

Czytaj więcej: Powtarzalne leady.

Lista wyjątków w ustawieniach Telefonii

Kliknij CRM> Dodatki> Telefonia.

Następnie kliknij Konfiguruj numery i wybierz numer z listy.

W sekcji Integracja systemu CRM kliknij Edytuj wyjątki CRM.

Otworzy się lista wyjątków, do której możesz dodać numery telefonów.

Uprawnienia dostępu do listy wyjątków

Aby skonfigurować uprawnienia dostępu do listy wyjątków, przejdź do CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Uprawnienia dostępu.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

Każda rola ma możliwość przyznania lub ograniczenia dostępu do listy wyjątków. Wybierz jedną z opcji i zapisz zmiany.

Działania z listą wyjątków

Możesz skorzystać z filtra, aby znaleźć potrzebne numery i adresy e-mail.

Aby usunąć telefon lub adres e-mail z listy wyjątków, wybierz z menu opcję Usuń z wyjątków.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Pracuj ze stałymi klientami bez tworzenia powtarzalnych leadów