top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Pracuj ze stałymi klientami bez tworzenia powtarzalnych leadów

Powtarzalne leady

Powtarzalne leady są dobrym narzędziem do zwiększenia sprzedaży. CRM rozpoznaje klienta podczas nowego zamówienia i automatycznie tworzy powtarzalny lead.

Czytaj więcej: Powtarzalne leady

Jak pracować ze stałymi klientami bez tworzenia powtarzalnych leadów?

Czasami potrzebujesz zapisać historię komunikacji z klientem bez tworzenia nowego leadu.

Aby to zrobić, przekonwertuj lead na kontakt. Następnie wyłącz tryb powtarzania sprzedaży w ustawieniach CRM (CRM> Ustawienia> Inne> Inne ustawienia).
Czytaj więcej: Przekonwertuj lead

Teraz historia komunikacji zostanie zapisana w formularzach kontaktowych klientów.

Lista wyjątków

Jeśli nie chcesz otrzymywać połączeń lub wiadomości e-mail od niektórych kontaktów w CRM, dodaj te kontakty do listy wyjątków.

Kontakt dodany do listy wyjątków nie zostanie zablokowany. Wiadomości lub połączenia przypisane do tego leadu zostaną zapisane w statystykach e-mail i telefonii.
Czytaj więcej: Lista wyjątków.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane