Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Pracuj ze stałymi klientami bez tworzenia powtarzalnych leadów

Powtarzalne leady

Powtarzalne leady są dobrym narzędziem do zwiększenia sprzedaży. CRM rozpoznaje klienta podczas nowego zamówienia i automatycznie tworzy powtarzalny lead.

Czytaj więcej: Powtarzalne leady

Jak pracować ze stałymi klientami bez tworzenia powtarzalnych leadów?

Czasami potrzebujesz zapisać historię komunikacji z klientem bez tworzenia nowego leadu.

Aby to zrobić, przekonwertuj lead na kontakt. Następnie wyłącz tryb powtarzania sprzedaży w ustawieniach CRM (CRM> Ustawienia> Inne> Inne ustawienia).
Czytaj więcej: Przekonwertuj lead

Teraz historia komunikacji zostanie zapisana w formularzach kontaktowych klientów.

Lista wyjątków

Jeśli nie chcesz otrzymywać połączeń lub wiadomości e-mail od niektórych kontaktów w CRM, dodaj te kontakty do listy wyjątków.

Kontakt dodany do listy wyjątków nie zostanie zablokowany. Wiadomości lub połączenia przypisane do tego leadu zostaną zapisane w statystykach e-mail i telefonii.
Czytaj więcej: Lista wyjątków.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo