Konwersja leadów to proces tworzenia kontaktu, firmy lub deala z leadu. Musisz przekonwertować lead w momencie, gdy jesteś gotowy do współpracy z klientem w ramach deala lub zapisania danych kontaktowych w kontakcie lub firmie.
Jak przekonwertować lead?
Istnieje kilka opcji konwersji leadów, przyjrzyjmy się im bliżej.
- Ręczna konwersja to podstawowy scenariusz przetworzenia leadów. Gdy lead przejdzie przez wszystkie etapy kanbanu, przenieś go do ostatniego etapu i wybierz elementy, które chcesz utworzyć z leadu.
- Automatyczna konwersja to konwersja leada bez udziału pracowników. Najpopularniejsze scenariusze - za pomocą reguły automatyzacji Utwórz element CRM i trybu CRM bez leadów.
Po konwersji zobaczysz jakie elementy zostały utworzone w formularzu leadu.
Właściwości konwersji leadów
Jeśli dodałeś do leadu pola niestandardowe, to w momencie konwersji będziesz mógł wybrać, w których elementach utworzyć podobne pola.
Jeśli w elemencie, który tworzysz na podstawie leadu, znajduje się wymagane pole, będziesz musiał go wypełnić przed zakończeniem konwersji.