W niektórych sekcjach znajduje się przycisk Extensions (Rozszerzenia). Ten przycisk umożliwia dodanie nowej bazy wiedzy do tej sekcji.
W Bazie wiedzy można uwzględnić typowe scenariusze pracy z narzędziami. Na przykład, jak wypełnić profil lub jak ustalić terminy realizacji zadań dla współpracowników z innych działów. Menedżerowie sprzedaży mogą opublikować w Bazie Wiedzy artykuł na temat komunikacji z klientami.
Sekcje, do których możesz dodać Bazę Wiedzy
Możesz dodać Bazę wiedzy do wybranej sekcji, aby znaleźć potrzebne informacje.
- Mój profil
- Grupa robocza/projekt
- Zadania i projekty
- CRM i inne sekcje
Możesz dodać artykuł o tworzeniu profilu widżecie pracownika.
Czytaj więcej:
Lub bezpośrednio w profilu pracownika.
Możesz również utworzyć Bazę Wiedzy w grupie roboczej i projekcie.
Możesz dodać Bazę Wiedzy do sekcji Zadania i projekty oraz do Automatyzacji zadań.
Jak dodać Bazę Wiedzy do sekcji
Załóżmy, że chcesz utworzyć Bazę Wiedzy z artykułami na temat pracy z zadaniami. Przejdź do sekcji Zadania i projekty i wybierz Utwórz bazę wiedzy.
Aby utworzyć Bazę Wiedzy, wybierz szablon: jasny lub ciemny. Możesz również pobrać szablon z Bitrix24.Market.
Czytaj więcej:
Jeśli masz już utworzoną Bazę Wiedzy, możesz ją wybrać, klikając Wybierz Bazę Wiedzy.
Otworzy się suwak, w którym możesz wybrać jedną z Baz Wiedzy.
Gotowa Baza Wiedzy zostanie wyświetlona na przycisku i w menu. Wszystkie bazy wiedzy firmy utworzone za pomocą przycisku Extensions (Rozszerzenia) można znaleźć w sekcji Firma> Baza wiedzy.
Jak ukryć/zmienić Bazę Wiedzy w sekcji Extensions
Jeśli chcesz ukryć Bazę Wiedzy w elemencie Extensions (Rozszerzenia) lub dodać nową Bazę Wiedzy, ukryj starą i wybierz nową.
Polecane artykuły: