Widoki CRM to narzędzie, które pozwala dostosować widok formularza elementu CRM do potrzeb konkretnych pracowników i działów.
- Dla pracowników Call Center ważne jest, aby formularz elementu CRM posiadał pola, w których można wprowadzić podstawowe informacje o kliencie: imię, nazwisko, numer telefonu i e-mail.
- A pracownicy działu sprzedaży mogą następnie uzupełnić dane dotyczące produktu i kwoty deala, terminu spotkania i życzeń klienta.
Możesz dostosować widok formularza elementu CRM dla operatorów Call Center i menedżerów sprzedaży:
Call Center | Dział sprzedaży |
Przeczytaj więcej o konfigurowaniu formularza elementu CRM w następujących artykułach:
Jak dodać nowy widok
- Tylko administratorzy Bitrix24 mogą dodawać, edytować lub usuwać widok formularza elementu CRM.
- Widoki są konfigurowane osobno dla każdego lejka sprzedażowego.
Aby utworzyć nowy widok formularza elementu CRM, wykonaj następujące kroki:
- Otwórz formularz elementu CRM.
- Przewiń w dół i kliknij nazwę widoku.
- Wybierz Nowy widok w menu.
- Określ nazwę widoku i wybierz pracowników, którzy będą mieli ten widok.
- Możesz także włączyć opcję Ustaw ten widok dla wybranych użytkowników. W takim przypadku nowy widok zostanie natychmiast zastosowany dla wybranych pracowników.
- Następnie kliknij Zapisz i skonfiguruj pola dla tego widoku formularza elementu CRM.
W razie potrzeby użytkownicy mogą w dowolnym momencie przełączyć się do widoku Niestandardowy widok lub Wspólny (Standardowy) widok formularza.
Widok wspólny (Standardowy) a Niestandardowy widok
- Wspólny (Standardowy) widok jest odpowiedni dla firm, które używają określonego zestawu pól we wszystkich działach.
- Mój widok dotyczy tylko konkretnych pracowników. Możesz skonfigurować niestandardowy formularz dla każdego działu.
Jak zmienić lub usunąć widok
Otwórz formularz potrzebnego elementu CRM i kliknij koło zębate w prawym górnym rogu. Wybierz opcję Edytuj/Usuń widok.
Aby dodać nowego użytkownika do widoku, kliknij przycisk +.
Aby edytować lub usunąć widok, zaznacz pole i wybierz odpowiednie działanie.