Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Synchronizacja kalendarza za pomocą urządzenia mobilnego

Bitrix24 przedstawia nowy sposób synchronizacji kalendarzy. Wystarczy zeskanować kod QR telefonem i zsynchronizować kalendarze.

Jak to działa?

Przejdź do sekcji Kalendarz> kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz.

Wybierz mobilny kalendarz, który chcesz zsynchronizować, w zależności od systemu operacyjnego urządzenia.

Zeskanuj kod QR swojego kalendarza telefonem.

W przypadku niektórych urządzeń z systemem Android do skanowania kodu QR potrzebna jest specjalna aplikacja. W takim przypadku musisz pobrać tę aplikację z Google Play.

Autoryzacja profilu na iPhonie

  1. Zezwól na autoryzację profilu.
  2. Przejdź do Ustawień> Profil pobrany:
  3. Zainstaluj profil.
  4. Wprowadź swoje hasło.
  5. Stuknij OK. Profil jest zainstalowany.
  6. Jeśli z jakiegoś powodu kalendarze nie zostały zsynchronizowane, ponownie zeskanuj kod QR. Przed skanowaniem zamknij suwak z kodem i otwórz go ponownie. Spowoduje to wygenerowanie nowego kodu QR.

Autoryzacja profilu na urządzeniach z systemem Android

Autoryzacja profilu na urządzeniach z systemem Android jest automatyczna. Nie musisz nic robić poza skanowaniem kodu QR. Jeśli z jakiegoś powodu kalendarze nie zostały zsynchronizowane, ponownie zeskanuj kod QR. Przed skanowaniem zamknij suwak z kodem i otwórz go ponownie. Spowoduje to wygenerowanie nowego kodu QR.

Status synchronizacji

Kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz, aby wyświetlić status synchronizacji.

Kiedy mobilny kalendarz zostanie podłączony, status zmieni się automatycznie. Jeśli najedziesz kursorem na status, zostaną wyświetlone informacje o ostatniej synchronizacji.

Zaktualizuj synchronizację

Aby zaktualizować stan synchronizacji, kliknij Aktualizuj.

Jeśli po kliknięciu przycisku Aktualizuj pojawi się błąd (na przykład hasło zostało zmienione), zalecamy ponowne podłączenie kalendarza.

Jak wyłączyć synchronizację kalendarza?

Możesz wyłączyć synchronizację kalendarza na swoim urządzeniu mobilnym. Przejdź do sekcji Ustawienia> Konta> wybierz profil kalendarza> Usuń.

Wydarzenia z kalendarza nie będą już wyświetlane, ale stan synchronizacji pozostanie taki sam przez kolejne 7 dni.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo