Bitrix24 przedstawia nowy sposób synchronizacji kalendarzy. Wystarczy zeskanować kod QR telefonem i zsynchronizować kalendarze.
Jak to działa?
Przejdź do sekcji Kalendarz> kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz.
Wybierz mobilny kalendarz, który chcesz zsynchronizować, w zależności od systemu operacyjnego urządzenia.
Zeskanuj kod QR swojego kalendarza telefonem.
Autoryzacja profilu na iPhonie
- Zezwól na autoryzację profilu.
- Przejdź do Ustawień> Profil pobrany:
- Zainstaluj profil.
- Wprowadź swoje hasło.
- Stuknij OK. Profil jest zainstalowany.
Jeśli z jakiegoś powodu kalendarze nie zostały zsynchronizowane, ponownie zeskanuj kod QR. Przed skanowaniem zamknij suwak z kodem i otwórz go ponownie. Spowoduje to wygenerowanie nowego kodu QR.
Autoryzacja profilu na urządzeniach z systemem Android
Autoryzacja profilu na urządzeniach z systemem Android jest automatyczna. Nie musisz nic robić poza skanowaniem kodu QR. Jeśli z jakiegoś powodu kalendarze nie zostały zsynchronizowane, ponownie zeskanuj kod QR. Przed skanowaniem zamknij suwak z kodem i otwórz go ponownie. Spowoduje to wygenerowanie nowego kodu QR.
Status synchronizacji
Kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz, aby wyświetlić status synchronizacji.
Kiedy mobilny kalendarz zostanie podłączony, status zmieni się automatycznie. Jeśli najedziesz kursorem na status, zostaną wyświetlone informacje o ostatniej synchronizacji.
Zaktualizuj synchronizację
Aby zaktualizować stan synchronizacji, kliknij Aktualizuj.
Jeśli po kliknięciu przycisku Aktualizuj pojawi się błąd (na przykład hasło zostało zmienione), zalecamy ponowne podłączenie kalendarza.
Jak wyłączyć synchronizację kalendarza?
Możesz wyłączyć synchronizację kalendarza na swoim urządzeniu mobilnym. Przejdź do sekcji Ustawienia> Konta> wybierz profil kalendarza> Usuń.
Wydarzenia z kalendarza nie będą już wyświetlane, ale stan synchronizacji pozostanie taki sam przez kolejne 7 dni.